Lara Croft
Historia i pochodzenie postaci Lara Croft
Lara Croft jest przyzwyczajona do znajdowania się na niezbadanych terytoriach, ale ta wyprawa do mistycznego świata Dominium może być jedną z jej najbardziej szalonych przygód do tej pory.
Jako zwykły członek drużyny, Lara jest zrównoważonym i niezawodnym wojownikiem dalekiego zasięgu, ostrzeliwując wrogów swoimi charakterystycznymi dwoma pistoletami i wykorzystując moc swojej osobistej kolekcji starożytnych artefaktów, aby odmienić losy bitwy. Poza walką, jej doświadczenie w poszukiwaniu skarbów wchodzi do gry, zabierając graczy na specjalną wyprawę w celu zdobycia rzadkich i cennych zasobów.
Maksymalna moc
Podstawowe informacje
Niektórzy nazywają ją grabieżczynią, inni poszukiwaczką przygód i archeolożką. Starożytny portal przeniósł ją do Dominionu, gdzie spróbuje odkryć wszystkie jego zaginione sekrety.
Rola: Strzelec
Główna statystyka: Zwinność
Linia: Tył
Artefakt: Atak fizyczny
Maksymalne statystyki
Nazwa | Wartość |
---|---|
Siła | 2 877 |
Zwinność | 17 931 |
Inteligencja | 2 737 |
Zdrowie | 639 192 |
Pancerz | 22 109 |
Atak fizyczny | 106 264 |
Przebijanie pancerza | 25 980 |
Szansa na trafienie krytyczne | 9 545 |
Atak magiczny | 8 211 |
Obrona magiczna | 13 679 |
Umiejętności
Lara Croft aktywuje starożytny relikt. Wszyscy wrogowie otrzymują 66358 (Zależy od ataku fizycznego) pkt. obrażeń, a sojusznicy odzyskują 34479 (Zależy od ataku fizycznego) pkt. zdrowia.
Efekt pasywny: podstawowe ataki Lary Croft składają się z 2 doładowanych strzałów.
Zdolność wyniesienia: Moc świętych grobowców
Jeśli Lara Croft za pomocą ataku podstawowego trafi krytycznie w cel i zada mu obrażenia, kolejny atak podstawowy będzie się składać z 4 strzałów.
Lara Croft skupia się przez 6 sek., zwiększając swoją szansę na trafienie krytyczne o 12576 (Zależy od ataku fizycznego) i obrażenia od trafienia krytycznego z 200% do 307% (Zależy od ataku fizycznego).
Zdolność wyniesienia: Perfekcyjne krytyczne myślenie
Gdy umiejętność jest aktywna, Lara Croft będzie zadawać trafienia krytyczne ogłuszonym wrogom.
Zdolność pasywna: za każdym razem, gdy jadeitowy naszyjnik Lary jest aktywowany, losowy efekt artefaktu jest dodawany do niego na 9 sekund. Kolejne aktywacje naszyjnika dodają nowe losowe efekty artefaktu.
Możliwe statystyki objęte premią od artefaktu: atak magiczny, pancerz, obrona magiczna, penetracja pancerza, penetracja magiczna, szansa na trafienie krytyczne i unik.
Premie nie mogą się powtarzać. Wysokość każdej premii skaluje się wraz z aktualnym poziomem artefaktu Lary, a także zależy od poziomu zdolności.
Dodatkowa premia do artefaktu na poziom zdolności:
6628 (Zależy od ataku fizycznego)
Chowańce
Fenris
Wzmocnienie patrona
Atak fizyczny: + 6970
Penetracja fizyczna: + 9958
Specjalne: Każdy atak patrona ma szansę oślepić przeciwników na 2 sekundy. Szansa: 40% (0.3172% moc chowańca + 4.905)
Mara
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Obrona magiczna: + 9958
Specjalne: Wydłuża czas trwania ogłuszenia, oślepienia, uciszenia, spowolnienia, uroku oraz efektów kontroli umysłu patrona o 200% (1.77% moc chowańca + 4.45)
Vex
Wzmocnienie patrona
Atak fizyczny: + 9 958
Penetracja fizyczna: + 9 958
Specjalne: Ataki fizyczne posiadacza dają celowi do 5 kumulacji głębokich ran, które znikają po 8 sek.. Każda kumulacja głębokich ran dodaje 5036 (zależy od mocy patrona) pkt. obrażeń do kolejnych nadchodzących ataków fizycznych wszystkich sojuszników.
Skórki
Synergia z innymi postaciami i zespołami
- Nebular, która wzmacnia ataki Lary.
Plusy postaci oraz tricki
- Zadaje obrażenia obszarowe całej drużynie.
- Potrafi leczyć sojuszników.
Minusy postaci
- Trudno jest zdobyć kamienie duszy, żeby ją ulepszać
- Mocna dopiero, gdy jest bardzo rozwinięta
Jak skontrować Larę Croft?
- Helion oraz Amira negują możliwości krytycznego ataku Lary – Helion, poprzez zadawanie obrażeń, a Amira, blokując je całkowicie
- Alvanor również dobrze sobie radzi, dzięki blokowaniu obrażeń z ataków podstawowych
FAQ
Masz pytanie dotyczące postaci Lara Croft? Wrzuć w komentarzu – uzupełnimy sekcję FAQ.