Wybierz stronę

Iris

Iris

Historia i pochodzenie postaci Iris

Dzień 1

Wigilia Zimowa. Strongford, Gospoda Spruce and Cone.
Martha: Dawno, dawno temu, Zły Demon uwięził Córkę Wolności w magicznej księdze. Podczas pobytu w tej księdze była karmiona, dbano o nią i traktowano z najwyższym szacunkiem.
Martha: Dziewczyna spędziła lata w uwięzieniu, tracąc rachubę czasu. Pewnego dnia demon przyszedł ją odwiedzić i zapytał.
Archdemon: Czy się dobrze masz, moja córko? Czego pragnie twoje serce?
Martha: A Córka Wolności odpowiedziała:
Iris: Nie pragnę nic, poza jednym: Pozwól mi wrócić do mojego świata i znów być wolną!

Dzień 2

Sabastian: Twang! Kiedy moje skarpetki okazały się puste, Wszystkie moje marzenia zostały pogrzebane. Kto zniszczył świąteczny duch, By zniszczyć Wigilię? Archdemon zepsuł wszystko, kiedy Święta miały się rozpocząć. Zamknijcie drzwi i okna, Nie wpuśćcie zła.

Maksymalna moc

Podstawowe informacje

magii, ale niezachwiana adoracja jej uczniów nigdy nie zaspokoiła jej ambicji. W poszukiwaniu tajemniczego, ukradła starożytny tom Umbra z prywatnej biblioteki Archdemona – tylko po to, aby utknąć w księdze na wiele lat. Wreszcie uwolniona i na zawsze związana z mroczną sztuką, Iris pojawiła się jako czarnoksiężnik!

Rola: Magiczka
Główna statystyka: Inteligencja
Linia: Tył
Artefakt: Atak magiczny

Reszta opowieści

Dzień 3

Demon Fencer: Hej, słodki! Nie zamierzasz podzielić się słodyczami z dorosłymi? Chodź, daj nam wszystko!
Peppy: Nie ma mowy! To moje! Znikajcie, demony!
Archdemon: Zaraz, zaraz… To się nie uda. To nie jest telenowela. Po co kraść cukierki dzieciom? Przecież nie jesteśmy żadnymi nędznymi łobuzami. Jesteśmy PRAWDZIWYMI DEMONAMI! I musimy zorganizować coś NAPRAWDĘ DZIKIEGO! Mwahahaha!
Warlock: Naprawdę dzikie? Jak np. ukraść choinkę świąteczną?
Demon Fencer: A także prezenty!
Archdemon: No, to mi się podoba! Dlaczego by nam nie zamienić prezentów i zepsuć całe święta?
Warlock: Ale możemy też ukraść tę choinkę, prawda?
Archdemon: Chwytajcie cokolwiek chcecie! Zaskoczymy Dominion PRAWDZIWYM KOSZMAREM WIGILIJNYM!
Peppy: Hej, czy ktoś jest po drugiej stronie ekranu?! Zróbcie coś, zanim ci dokuczliwi bandyci zaczną więcej kłopotów!

Dzień 4

Chabba: Miała być tu impreza kostiumowa…
Maya: Spójrzcie na Chabbę! Mam pomysł. Możemy przywrócić świąteczny nastrój, nie ścinając żadnych drzew.
Kai: Co za strój! Dobrze wyglądasz, kumplu. Wyglądasz jak… no, jak prawdziwe świąteczne drzewko.
Chabba: Dziękuję, przyjacielu! To dobra maskarada, gdy leżę w krzakach i czekam na zdobycz. Ale wrzuć na mnie trochę bombek, a to zupełnie inna historia. Czy tu jest coś do jedzenia?
Maya: Pierniki i mleko w domu, jeśli stoisz tam przez chwilę.
Chabba: Kocham pierniki!
Kai: Żywe, przyjazne dla środowiska, świąteczne drzewko. Dlaczego nie?

Dzień 5

Elmir: Psst! Ty! Człowieku po drugiej stronie! Szpiegowałem demony. Posłuchajmy ich planu!
Archdemon: Nie stań tam tylko! Do roboty!
Demon Fencer: Co zamierzamy zamienić te prezenty, Mistrzu? Zamierzamy podarować im swoje prezenty?
Warlock: Nie ma w tym nic złego, prawda?
Archdemon: Głupcy! Nie rozumiecie! Zamienimy dobre prezenty na wstrętne, brudne i niebezpieczne rzeczy!
Warlock: Włożymy gnijące jajka pod Główną Choinkę! A także do skarpetek… Heh heh…
Archdemon: Nie, nie i nie! Zamienimy prezenty na rupiecie z naszej przeklętej skrytki.
Demon Fencer: Wyślemy niebezpieczne rupiecie za pomocą demonicznej poczty! Demony dostarczą te relikty szybciej niż świąteczne skrzaty.
Archdemon: Teraz to jest to, co lubię słyszeć! Mroczna Walkirio, zorganizuj to.
Dark Valkyrie: Wyślij Gluttona, aby umieścił Skrzynię Pandory pod główną Choinką w Królestwie Graven. Ładnie ją zapakuj, aby nikt nie podejrzewał nieczystej gry. Skrzynię trzeba otworzyć punktualnie o północy. Cholera dostarczy Jade of Hope na Outland. Z nią wojownicy ruszą na ślepo do potyczek z bossami, oczekując zwycięstwa, którego nie będzie. Slaughter umieści nasz najnowszy wynalazek, lśniący Młotek Gwarantowanego Zwycięstwa, w zbrojowni Wielkiej Areny. Dzięki niemu wrogi zawsze będzie wygrywał. Bitey zniszczy Sanktuarium, dostarczając Umbra, Księgę Dusz i Cieni. Mroczna siła w niej zadziała miażdżąco, zatruwając wszystkie jaja zwierząt domowych w inkubatorach.
Archdemon: Uważajcie, żeby tego nie upuścić czy nie zgubić, tak jak ostatnim razem. W środku jest groźna best

Maksymalne statystyki

Nazwa Wartość
Siła 3 286
Zwinność 2 631
Inteligencja 19 438
Zdrowie 570 455
Pancerz 28 734
Atak fizyczny 24 750
Penetracja fizyczna 26 220
Atak magiczny 129 552
Penetracja magiczna 3 490
Obrona magiczna 129 552

Umiejętności

Iris zdolność - odsłoń duszę
Iris, w swojej magicznej potędze, odsłania nieosłoniętą część Duszy w ciele najbliższego przeciwnika na okres 13 sekund. Wszelkie obrażenia zadane tej odkrytej Duszy są przenoszone na jej właściciela jako czyste obrażenia.
Maksymalne zdrowie odsłoniętej Duszy wynosi 1 186 510 (zależne od Zdrowia).


Przywołuje stworzenie obok najdalszego wroga na polu bitwy. Stworzenie następnie wraca do Iris, gryząc po drodze wrogów. Każde udane ugryzienie zadaje większe obrażenia niż poprzednie.
Obrażenia za pierwsze ugryzienie:
56 384 (Zależne od ataku magicznego) Każde kolejne ugryzienie zwiększa obrażenia o 14 910 (Zależne od ataku magicznego)


Po powrocie do Iris, stworzenie przyznaje jej naładowane przez udane ataki ładunki Furii Duszy, wzmacniając jej następny podstawowy atak.
Dodatkowe obrażenia za każdy ładunek:
48 193 (Zależne od ataku magicznego)


Iris częściowo absorbuje zdrowie wszystkich wrogów na polu bitwy i przywołuje Nasienie Zniszczenia. Następnie Nasienie zostaje wystrzelone w kierunku najbliższego wroga, zadając obrażenia fizyczne równoważne całkowicie absorbowanemu zdrowiu.
Zdrowie absorbowane od każdego wroga: 42 788 (Zależne od ataku magicznego)

Chowańce

Oliver

Wzmocnienie patrona

Zdrowie: + 99 576
Pancerz: + 9 958
Specjalne: Jeśli zdrowie patrona spadnie poniżej 50%, leczy 11 064 pkt.(100% mocy chowańca) co 0,5 sek.

Albus

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Atak fizyczny: + 6970
Specjalne: Zwiększa obrażenia czyste patrona o 75% (0.6344% mocy chowańca + 4.808)%

Herbatnik

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Ataki patrona zmniejszają otrzymywane leczenie przez 5 sekund o 30% (0.226% mocy chowańca + 5)

Skórki

Skórka domyślna

Maksymalna Inteligencja: + 1365

Cybernetyczna głębin

Atak magiczny: + 10 650

Plażowa skórka

Zdrowie: + 106 645

Gwiezdna skórka

Pancerz: + 10 650

 

Synergia z innymi postaciami i zespołami

Plusy i minusy postaci oraz tricki

  1. Iris potrafi atakować i fizycznie i magicznie. Nie należy jej jednak traktować jako główny DPS w drużynie.
  2. Iris łatwo sobie radzi z tankami, którzy nie mają dużo życia/pancerza
  3. Posiada mało zdrowia.
  4. Nadaje się na Arenę i Wielką Arenę – gorzej sprawdza się w walce z Bossami
  5. Jest bezużyteczna w walce z Rufusem. Cornelius także może ją wyeliminować jednym atakiem. Yasmine zostanie strigerowana jej atakiem i szybko ją również wyeliminuje. Tak samo Dante. K’arkh może ją również łatwo wyeliminować. Alvanor chroni swoją umiejętnością przed jej atakami.

FAQ

Masz pytanie dotyczące postaci Iris? Wrzuć w komentarzu – uzupełnimy sekcję FAQ.

 

 

O autorze

Hero Wars Now

Pierwszy w Polsce portal poświęcony grze Hero Wars Dominion. Znajdziesz tutaj opis wszystkich postaci, chowańców i tytanów. Ponadto najnowsze wieści z Dominionu, porady i triki - nie tylko dla nowych graczy, ale i dla tych bardziej doświadczonych. Szukaj i korzystaj z wiedzy i stawaj się coraz lepszym graczem pokonując swoich wrogów. A może któregoś dnia dodasz też kawałek swojej wiedzy dla innych!

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *