Iris
Historia i pochodzenie postaci Iris
Dzień 1
Wigilia Zimowa. Strongford, Gospoda Spruce and Cone.
Martha: Dawno, dawno temu, Zły Demon uwięził Córkę Wolności w magicznej księdze. Podczas pobytu w tej księdze była karmiona, dbano o nią i traktowano z najwyższym szacunkiem.
Martha: Dziewczyna spędziła lata w uwięzieniu, tracąc rachubę czasu. Pewnego dnia demon przyszedł ją odwiedzić i zapytał.
Archdemon: Czy się dobrze masz, moja córko? Czego pragnie twoje serce?
Martha: A Córka Wolności odpowiedziała:
Iris: Nie pragnę nic, poza jednym: Pozwól mi wrócić do mojego świata i znów być wolną!
Dzień 2
Sabastian: Twang! Kiedy moje skarpetki okazały się puste, Wszystkie moje marzenia zostały pogrzebane. Kto zniszczył świąteczny duch, By zniszczyć Wigilię? Archdemon zepsuł wszystko, kiedy Święta miały się rozpocząć. Zamknijcie drzwi i okna, Nie wpuśćcie zła.
Maksymalna moc
Podstawowe informacje
magii, ale niezachwiana adoracja jej uczniów nigdy nie zaspokoiła jej ambicji. W poszukiwaniu tajemniczego, ukradła starożytny tom Umbra z prywatnej biblioteki Archdemona – tylko po to, aby utknąć w księdze na wiele lat. Wreszcie uwolniona i na zawsze związana z mroczną sztuką, Iris pojawiła się jako czarnoksiężnik!
Rola: Magiczka
Główna statystyka: Inteligencja
Linia: Tył
Artefakt: Atak magiczny
Reszta opowieści
Dzień 3
Demon Fencer: Hej, słodki! Nie zamierzasz podzielić się słodyczami z dorosłymi? Chodź, daj nam wszystko!
Peppy: Nie ma mowy! To moje! Znikajcie, demony!
Archdemon: Zaraz, zaraz… To się nie uda. To nie jest telenowela. Po co kraść cukierki dzieciom? Przecież nie jesteśmy żadnymi nędznymi łobuzami. Jesteśmy PRAWDZIWYMI DEMONAMI! I musimy zorganizować coś NAPRAWDĘ DZIKIEGO! Mwahahaha!
Warlock: Naprawdę dzikie? Jak np. ukraść choinkę świąteczną?
Demon Fencer: A także prezenty!
Archdemon: No, to mi się podoba! Dlaczego by nam nie zamienić prezentów i zepsuć całe święta?
Warlock: Ale możemy też ukraść tę choinkę, prawda?
Archdemon: Chwytajcie cokolwiek chcecie! Zaskoczymy Dominion PRAWDZIWYM KOSZMAREM WIGILIJNYM!
Peppy: Hej, czy ktoś jest po drugiej stronie ekranu?! Zróbcie coś, zanim ci dokuczliwi bandyci zaczną więcej kłopotów!
Dzień 4
Chabba: Miała być tu impreza kostiumowa…
Maya: Spójrzcie na Chabbę! Mam pomysł. Możemy przywrócić świąteczny nastrój, nie ścinając żadnych drzew.
Kai: Co za strój! Dobrze wyglądasz, kumplu. Wyglądasz jak… no, jak prawdziwe świąteczne drzewko.
Chabba: Dziękuję, przyjacielu! To dobra maskarada, gdy leżę w krzakach i czekam na zdobycz. Ale wrzuć na mnie trochę bombek, a to zupełnie inna historia. Czy tu jest coś do jedzenia?
Maya: Pierniki i mleko w domu, jeśli stoisz tam przez chwilę.
Chabba: Kocham pierniki!
Kai: Żywe, przyjazne dla środowiska, świąteczne drzewko. Dlaczego nie?
Dzień 5
Elmir: Psst! Ty! Człowieku po drugiej stronie! Szpiegowałem demony. Posłuchajmy ich planu!
Archdemon: Nie stań tam tylko! Do roboty!
Demon Fencer: Co zamierzamy zamienić te prezenty, Mistrzu? Zamierzamy podarować im swoje prezenty?
Warlock: Nie ma w tym nic złego, prawda?
Archdemon: Głupcy! Nie rozumiecie! Zamienimy dobre prezenty na wstrętne, brudne i niebezpieczne rzeczy!
Warlock: Włożymy gnijące jajka pod Główną Choinkę! A także do skarpetek… Heh heh…
Archdemon: Nie, nie i nie! Zamienimy prezenty na rupiecie z naszej przeklętej skrytki.
Demon Fencer: Wyślemy niebezpieczne rupiecie za pomocą demonicznej poczty! Demony dostarczą te relikty szybciej niż świąteczne skrzaty.
Archdemon: Teraz to jest to, co lubię słyszeć! Mroczna Walkirio, zorganizuj to.
Dark Valkyrie: Wyślij Gluttona, aby umieścił Skrzynię Pandory pod główną Choinką w Królestwie Graven. Ładnie ją zapakuj, aby nikt nie podejrzewał nieczystej gry. Skrzynię trzeba otworzyć punktualnie o północy. Cholera dostarczy Jade of Hope na Outland. Z nią wojownicy ruszą na ślepo do potyczek z bossami, oczekując zwycięstwa, którego nie będzie. Slaughter umieści nasz najnowszy wynalazek, lśniący Młotek Gwarantowanego Zwycięstwa, w zbrojowni Wielkiej Areny. Dzięki niemu wrogi zawsze będzie wygrywał. Bitey zniszczy Sanktuarium, dostarczając Umbra, Księgę Dusz i Cieni. Mroczna siła w niej zadziała miażdżąco, zatruwając wszystkie jaja zwierząt domowych w inkubatorach.
Archdemon: Uważajcie, żeby tego nie upuścić czy nie zgubić, tak jak ostatnim razem. W środku jest groźna best
Maksymalne statystyki
Nazwa | Wartość |
---|---|
Siła | 3 286 |
Zwinność | 2 631 |
Inteligencja | 19 438 |
Zdrowie | 570 455 |
Pancerz | 28 734 |
Atak fizyczny | 24 750 |
Penetracja fizyczna | 26 220 |
Atak magiczny | 129 552 |
Penetracja magiczna | 3 490 |
Obrona magiczna | 129 552 |
Umiejętności
Iris, w swojej magicznej potędze, odsłania nieosłoniętą część Duszy w ciele najbliższego przeciwnika na okres 13 sekund. Wszelkie obrażenia zadane tej odkrytej Duszy są przenoszone na jej właściciela jako czyste obrażenia.
Maksymalne zdrowie odsłoniętej Duszy wynosi 1 186 510 (zależne od Zdrowia).
Przywołuje stworzenie obok najdalszego wroga na polu bitwy. Stworzenie następnie wraca do Iris, gryząc po drodze wrogów. Każde udane ugryzienie zadaje większe obrażenia niż poprzednie.
Obrażenia za pierwsze ugryzienie:
56 384 (Zależne od ataku magicznego) Każde kolejne ugryzienie zwiększa obrażenia o 14 910 (Zależne od ataku magicznego)
Po powrocie do Iris, stworzenie przyznaje jej naładowane przez udane ataki ładunki Furii Duszy, wzmacniając jej następny podstawowy atak.
Dodatkowe obrażenia za każdy ładunek:
48 193 (Zależne od ataku magicznego)
Iris częściowo absorbuje zdrowie wszystkich wrogów na polu bitwy i przywołuje Nasienie Zniszczenia. Następnie Nasienie zostaje wystrzelone w kierunku najbliższego wroga, zadając obrażenia fizyczne równoważne całkowicie absorbowanemu zdrowiu.
Zdrowie absorbowane od każdego wroga: 42 788 (Zależne od ataku magicznego)
Chowańce
Oliver
Wzmocnienie patrona
Zdrowie: + 99 576
Pancerz: + 9 958
Specjalne: Jeśli zdrowie patrona spadnie poniżej 50%, leczy 11 064 pkt.(100% mocy chowańca) co 0,5 sek.
Albus
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Atak fizyczny: + 6970
Specjalne: Zwiększa obrażenia czyste patrona o 75% (0.6344% mocy chowańca + 4.808)%
Herbatnik
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Ataki patrona zmniejszają otrzymywane leczenie przez 5 sekund o 30% (0.226% mocy chowańca + 5)
Skórki
Skórka domyślna
Maksymalna Inteligencja: + 1365
Cybernetyczna głębin
Atak magiczny: + 10 650
Plażowa skórka
Zdrowie: + 106 645
Gwiezdna skórka
Pancerz: + 10 650
Synergia z innymi postaciami i zespołami
Plusy i minusy postaci oraz tricki
- Iris potrafi atakować i fizycznie i magicznie. Nie należy jej jednak traktować jako główny DPS w drużynie.
- Iris łatwo sobie radzi z tankami, którzy nie mają dużo życia/pancerza
- Posiada mało zdrowia.
- Nadaje się na Arenę i Wielką Arenę – gorzej sprawdza się w walce z Bossami
- Jest bezużyteczna w walce z Rufusem. Cornelius także może ją wyeliminować jednym atakiem. Yasmine zostanie strigerowana jej atakiem i szybko ją również wyeliminuje. Tak samo Dante. K’arkh może ją również łatwo wyeliminować. Alvanor chroni swoją umiejętnością przed jej atakami.
FAQ
Masz pytanie dotyczące postaci Iris? Wrzuć w komentarzu – uzupełnimy sekcję FAQ.