Satori
Historia i pochodzenie postaci Satori
Dobry wieczór, Satori – ciemne, puszyste ogony migotały tu i tam. Chcesz być naszym bratem?
„Kim… kim jesteście?” chłopiec zapytał.
„Jesteśmy braćmi tego, czyją duszę wchłonąłeś i za którą cierpiałeś. Usuniemy ból i wynagrodzimy cię za cierpienie, jeśli zgodzisz się przyjąć specjalny dar i połączyć dusze z lisem, który umarł, kiedy byłeś tylko niemowlęciem.”
„Tak, tak, staniesz się silny!” powiedział jeden głos.
„On cię wybrał, Satori, co oznacza, że jesteś tego wart,” podchwycił drugi. „Staniesz się prawdziwym magikiem!”
„Ja… ja nie wiem! Oddam ci duszę, jeśli tak bardzo jej potrzebujesz!” krzyknął nastolatek przez ból.
„Cisza, cisza, Satori, inaczej nas usłyszą. Dusza już jest z tobą i poradzicie sobie dobrze, jeśli wszystko podzielisz równo. Sprawiedliwie!”
„Dobra, niech tak będzie,” wyczerpany pacjent powiedział. „No dalej, jestem gotowy!”
„Gotowe! Wstań, mamy dużo do zrobienia!”
„Dalej, wstań już!”
Nagle Satori zdał sobie sprawę, że nic go nie boli, jego ciało czuje się niewiarygodnie lekkie, a teraz ma prawdziwy i bardzo puszysty ciemny lisie ogon!
Zrobił krok, drugi, a potem przyspieszył ze wszystkich sił. I było to niesamowite! Energia wypełniła Satoriego, gdy pędził przed siebie, wymachując swoim ukochanym wachlarzem na wietrze, czasami dostrzegając gdzieś z boku, na skraju swojego pola widzenia, pięknego czarnego lisa, który z gracją biegł przez las.
Maksymalna moc
Podstawowe informacje
Noc i zimowy las były jedynymi świadkami dzikiego czarnego lisa i nowo narodzonego dziecka, śpiących splecionymi razem dla ciepła aż do ostatniego oddechu. Które z nich dokonało wyboru, które zrezygnowało z wszystkiego, aby uratować duszę innego?
Rola: Mag
Główna statystyka: Inteligencja
Linia: Front
Artefakt: Atak magiczny
Maksymalne statystyki
Nazwa | Wartość |
---|---|
Siła | 3 233 |
Zwinność | 2 578 |
Inteligencja | 18 083 |
Zdrowie | 391 237 |
Pancerz | 39 331 |
Atak fizyczny | 23 289 |
Atak magiczny | 123 586 |
Penetracja magiczna | 61 929 |
Obrona magiczna | 25 612 |
Umiejętności
Ataki podstawowe, zadają obrażenia magiczne i nakłada na wrogów oznaczenia Lisiego Ognia. Podczas aktywacji umiejętności, wrogowie otrzymują dodatkowe obrażenia za każde nałożone oznaczenie. Obrażenia za każde oznaczenie wynoszą 81293 (zależne od siły ataku magicznego).
Satori atakuje wszystkich przeciwników, zadając obrażenia i nakładając znak Lisiego Ognia.
Obrażenia: 52684 (zależy od ataku magicznego). Szansa na nałożenie znaku Lisiego Ognia są mniejsze, jeśli cel ma 130 lub wyższy poziom.
Każde udany atak podstawowy kradne inteligencję wroga i przywracają zdrowie bohaterowi w wysokości 200% zadanych obrażeń. Kradzież inteligencji jest aktywna do zakończenia bitwy i nie można jej anulować.
Kradzież Inteligencji: 260 (2xPoziom+40)
Szansa na kradzież inteligencji i przywrócenie zdrowia jest zmniejszona, jeśli poziom celu jest powyżej 130.
Satori nakłada 9 oznaczeń Lisiego Ognia na przeciwników za każdym razem, gdy zdobywają bonusową energię. Energię uzyskaną z zadanych obrażeń bohaterowi, użycia ataku podstawowego, użycia umiejętności lub zabicie przeciwnika nie uważa się za bonusową energię.
Szansa na nałożenie oznaczeń Lisiego Ognia jest zmniejszona, jeśli poziom celu przekracza 130.
Chowańce
Merlin
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Penetracja magiczna: + 9958
Specjalne: Zwiększa szybkość ładowania się umiejętności zadających magiczne obrażenia o 50% (0.4079% Moc chowańca + 4.874)
Axel
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Obrażenia od pojedynczego ataku nie mogą przekroczyć 45% maksymalnego zdrowia bohatera (−0.226% mocy chowańca+ 70)
Herbatnik
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Ataki patrona zmniejszają otrzymywane leczenie przez 5 sekund o 30% (0.226% mocy chowańca + 5)
Khorus
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9 958
Specjalne: Właściciel oraz dwóch sojuszników z inteligencją jako ich główną statystyką, którzy stoją przed właścicielem i za nim, otrzymuje Aurę Wytrzymałości. Właściciel z Aurą Wytrzymałości przekształca 50% zadawanego przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Sojusznicy z Aurą przekształcają 25% zadawanych przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Tarcza absorbuje część otrzymywanych obrażeń fizycznych. Absorbowane obrażenia skalują się wraz z brakującym zdrowiem bohatera.
Punkty życia tarczy patrona: 100 000
Punkty życia tarczy sojusznika: 50 000
Skórki
Skórka domyślna
Maksymalna inteligencja: + 1365
Cybernetyczna skórka
Pancerz: + 10 650
Skórka Mrocznych głębin
Pancerz: + 10 650
Gwiezdna skórka
Atak magiczny: + 10 650
Plażowa skórka
Obrona magiczna: + 10 650
Synergia z innymi postaciami i zespołami
Plusy i minusy postaci oraz tricki
FAQ
Masz pytanie dotyczące postaci Satori? Wrzuć w komentarzu – uzupełnimy sekcję FAQ.