Wybierz stronę

Polaris

Polaris

Wstęp do postaci Polaris

Polaris to bohaterka magiczka o pozycji na tylnej linii w Hero Wars Dominion. Pomimo że jej główną rolą jest bycie magiczką, jest także uważana za świetnego bohatera kontrolującego.

Jedną z unikalnych umiejętności Polaris jest rzucanie lodowej bariery, która może przyjąć ciosy, zyskać energię i zadawać obrażenia po zniszczeniu. Może także ogłuszać wrogów, blokować ich zyski energetyczne oraz zwiększać czas trwania efektów kontrolujących sojuszniczych bohaterów.

Kometę Polaris często porównuje się do lotnego pocisku Nebuli, z tą różnicą, że kometa zadaje obrażenia magiczne. Daje to także kontrolę nad decydowaniem, kiedy ją aktywować i na których bohaterów skierować atak.

Zdolność Polaris do obniżania umiejętności wroga o 10 czyni z niej świetną opcję przeciwko Isaacowi, zmniejszając jego szanse na debuffy, oraz przeciwko Sebastianowi, uniemożliwiając mu aktywację umiejętności Odę do Spokoju.

Maksymalna moc

Podstawowe informacje

W trosce o ochronę świata przed swoimi destrukcyjnymi mocami Polaris zatkała się w śmiertelne ciało i znalazła schronienie w lodzie Dominionu. Pewnego dnia nauczy się panować nad swoimi zdolnościami i powróci do swoich towarzyszy gwiazd, ale na razie przeciwnicy Dominionu będą musieli znieść jej mroźne promieniowanie.

Rola: Kontrola / Mag

Główna statystyka: Inteligencja

Linia: Tył

Maksymalne statystyki

Nazwa Wartość
Siła 3 543
Zwinność 2 530
Inteligencja 19 245
Zdrowie 417 730
Pancerz 15 420
Atak fizyczny 24 355
Atak magiczny 118 094
Penetracja magiczna 23 658
Obrona magiczna 21 735

Umiejętności

Polaris atakuje najdalszego wroga Pulsującą Kometą, która zadaje obrażenia w małym obszarze i rozpoczyna podróż w stronę wroga z przodu. Kometę wybucha jeszcze dwa razy – raz w połowie trasy i raz blisko celu. Jeśli umiejętność zostanie ponownie aktywowana, kometa zatrzymuje się, aby zadawać pozostałe obrażenia w jednym miejscu.

Efekty:

  • Obrażenia jednego pulsu 31 832

Tworzy Lodową barierę, która wytrzymuje trzy uderzenia. Za każdym razem, gdy wrogi atak trafia w barierę, Polaris zyskuje dodatkową energię w wysokości 10% i atakujący zwalnia na 3 sekundy. Po trzecim trafieniu, bariera eksploduje na dziesiątki strzępów lodu, zadając obrażenia pobliskim przeciwnikom.

Dodatkowe obrażenia od eksplozji: 11 486 (w zależności od zdrowia)


Polaris wyzwala Zorzę Polarną na swoich wrogów. Kontrolne efekty sojuszników trwają 60% dłużej, gdy są stosowane na dotkniętych przeciwnikach. Zorza Polarna dodatkowo zmniejsza poziom umiejętności wroga, które mają szansę na aktywację, o 10.

Gdy Pulsujący Kometa lub Lodowa Twierdza eksplodują, dotknięci wrogowie otrzymują efekt Prawdziwego Zamrożenia na 3 sekundy. Zamrożeni wrogowie stają się ogłuszeni i tracą zdolność do gromadzenia energii lub innych zasobów. Zadawane im obrażenia magiczne zwiększają się o 140%, podczas gdy obrażenia fizyczne zmniejszają się o 80%.

Chowańce

Mara

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Obrona magiczna: + 9958
Specjalne: Wydłuża czas trwania ogłuszenia, oślepienia, uciszenia, spowolnienia, uroku oraz efektów kontroli umysłu patrona o 200% (1.77% moc chowańca + 4.45)

Herbatnik

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Ataki patrona zmniejszają otrzymywane leczenie przez 5 sekund o 30% (0.226% mocy chowańca + 5)

Khorus

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Właściciel oraz dwóch sojuszników z inteligencją jako ich główną statystyką, którzy stoją przed właścicielem i za nim, otrzymuje Aurę Wytrzymałości. Właściciel z Aurą Wytrzymałości przekształca 50% zadawanego przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Sojusznicy z Aurą przekształcają 25% zadawanych przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Tarcza absorbuje część otrzymywanych obrażeń fizycznych. Absorbowane obrażenia skalują się wraz z brakującym zdrowiem bohatera.

Punkty życia tarczy patrona: 100 000
Punkty życia tarczy sojusznika: 50 000

Skórki

Skórka domyślna

Maksymalna inteligencja: + 1365

 

Synergia z innymi postaciami i zespołami

Plusy i minusy postaci oraz tricki

  1. Polaris jest wrażliwa na Satori, ponieważ on korzysta z tego, gdy postaci zwiększają swoją energię za pomocą swoich umiejętności.
  2. Zdolność Polaris do obniżania umiejętności wroga o 10 czyni z niej świetną opcję przeciwko Isaacowi, zmniejszając jego szanse na debuffy, oraz przeciwko Sebastianowi, uniemożliwiając mu aktywację umiejętności Odę do Spokoju.

FAQ

Masz pytanie dotyczące postaci Polaris? Wrzuć w komentarzu – uzupełnimy sekcję FAQ.

 

 

O autorze

Hero Wars Now

Pierwszy w Polsce portal poświęcony grze Hero Wars Dominion. Znajdziesz tutaj opis wszystkich postaci, chowańców i tytanów. Ponadto najnowsze wieści z Dominionu, porady i triki - nie tylko dla nowych graczy, ale i dla tych bardziej doświadczonych. Szukaj i korzystaj z wiedzy i stawaj się coraz lepszym graczem pokonując swoich wrogów. A może któregoś dnia dodasz też kawałek swojej wiedzy dla innych!

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *