
Polaris

Wstęp do postaci Polaris
Polaris to bohaterka magiczka o pozycji na tylnej linii w Hero Wars Dominion. Pomimo że jej główną rolą jest bycie magiczką, jest także uważana za świetnego bohatera kontrolującego.
Jedną z unikalnych umiejętności Polaris jest rzucanie lodowej bariery, która może przyjąć ciosy, zyskać energię i zadawać obrażenia po zniszczeniu. Może także ogłuszać wrogów, blokować ich zyski energetyczne oraz zwiększać czas trwania efektów kontrolujących sojuszniczych bohaterów.
Kometę Polaris często porównuje się do lotnego pocisku Nebuli, z tą różnicą, że kometa zadaje obrażenia magiczne. Daje to także kontrolę nad decydowaniem, kiedy ją aktywować i na których bohaterów skierować atak.
Zdolność Polaris do obniżania umiejętności wroga o 10 czyni z niej świetną opcję przeciwko Isaacowi, zmniejszając jego szanse na debuffy, oraz przeciwko Sebastianowi, uniemożliwiając mu aktywację umiejętności Odę do Spokoju.
Maksymalna moc
Podstawowe informacje
W trosce o ochronę świata przed swoimi destrukcyjnymi mocami Polaris zatkała się w śmiertelne ciało i znalazła schronienie w lodzie Dominionu. Pewnego dnia nauczy się panować nad swoimi zdolnościami i powróci do swoich towarzyszy gwiazd, ale na razie przeciwnicy Dominionu będą musieli znieść jej mroźne promieniowanie.
Rola: Kontrola / Mag
Główna statystyka: Inteligencja
Linia: Tył
Maksymalne statystyki
Nazwa | Wartość |
---|---|
Siła | 3 543 |
Zwinność | 2 530 |
Inteligencja | 19 245 |
Zdrowie | 417 730 |
Pancerz | 15 420 |
Atak fizyczny | 24 355 |
Atak magiczny | 118 094 |
Penetracja magiczna | 23 658 |
Obrona magiczna | 21 735 |
Umiejętności
Polaris atakuje najdalszego wroga Pulsującą Kometą, która zadaje obrażenia w małym obszarze i rozpoczyna podróż w stronę wroga z przodu. Kometę wybucha jeszcze dwa razy – raz w połowie trasy i raz blisko celu. Jeśli umiejętność zostanie ponownie aktywowana, kometa zatrzymuje się, aby zadawać pozostałe obrażenia w jednym miejscu.
Efekty:
- Obrażenia jednego pulsu 31 832

Tworzy Lodową barierę, która wytrzymuje trzy uderzenia. Za każdym razem, gdy wrogi atak trafia w barierę, Polaris zyskuje dodatkową energię w wysokości 10% i atakujący zwalnia na 3 sekundy. Po trzecim trafieniu, bariera eksploduje na dziesiątki strzępów lodu, zadając obrażenia pobliskim przeciwnikom.
Dodatkowe obrażenia od eksplozji: 11 486 (w zależności od zdrowia)
Polaris wyzwala Zorzę Polarną na swoich wrogów. Kontrolne efekty sojuszników trwają 60% dłużej, gdy są stosowane na dotkniętych przeciwnikach. Zorza Polarna dodatkowo zmniejsza poziom umiejętności wroga, które mają szansę na aktywację, o 10.
Gdy Pulsujący Kometa lub Lodowa Twierdza eksplodują, dotknięci wrogowie otrzymują efekt Prawdziwego Zamrożenia na 3 sekundy. Zamrożeni wrogowie stają się ogłuszeni i tracą zdolność do gromadzenia energii lub innych zasobów. Zadawane im obrażenia magiczne zwiększają się o 140%, podczas gdy obrażenia fizyczne zmniejszają się o 80%.
Chowańce

Mara
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Obrona magiczna: + 9958
Specjalne: Wydłuża czas trwania ogłuszenia, oślepienia, uciszenia, spowolnienia, uroku oraz efektów kontroli umysłu patrona o 200% (1.77% moc chowańca + 4.45)

Herbatnik
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Ataki patrona zmniejszają otrzymywane leczenie przez 5 sekund o 30% (0.226% mocy chowańca + 5)

Khorus
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Właściciel oraz dwóch sojuszników z inteligencją jako ich główną statystyką, którzy stoją przed właścicielem i za nim, otrzymuje Aurę Wytrzymałości. Właściciel z Aurą Wytrzymałości przekształca 50% zadawanego przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Sojusznicy z Aurą przekształcają 25% zadawanych przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Tarcza absorbuje część otrzymywanych obrażeń fizycznych. Absorbowane obrażenia skalują się wraz z brakującym zdrowiem bohatera.
Punkty życia tarczy patrona: 100 000
Punkty życia tarczy sojusznika: 50 000
Skórki
Skórka domyślna
Maksymalna inteligencja: + 1365
Synergia z innymi postaciami i zespołami
Plusy i minusy postaci oraz tricki
- Polaris jest wrażliwa na Satori, ponieważ on korzysta z tego, gdy postaci zwiększają swoją energię za pomocą swoich umiejętności.
- Zdolność Polaris do obniżania umiejętności wroga o 10 czyni z niej świetną opcję przeciwko Isaacowi, zmniejszając jego szanse na debuffy, oraz przeciwko Sebastianowi, uniemożliwiając mu aktywację umiejętności Odę do Spokoju.
FAQ
Masz pytanie dotyczące postaci Polaris? Wrzuć w komentarzu – uzupełnimy sekcję FAQ.