Lilith
Wstęp do postaci Lilith
Słońce szybko zachodziło za horyzontem, ustępując miejsca rosnącemu jesiennemu księżycowi, doskonale oświetlającemu wszystkie uroki lasów Dominion. Noc zapowiadała się długa, być może właśnie taka noc teraz upamiętnia żołnierzy po dniu wypełnionym diabolicznymi bitwami, ale dzisiaj nie ma miejsca na mlecznobiałe gwiazdy. Dziewczyna obudziła się w upiornej jaskini, zupełnie sama, jakby po długim śnie. Tylko nocna ciemność otaczała ją ze wszystkich stron. Zaczęła czuć strach, który korzenie wgniatały jej w ściany, teraz nawet sam Fobos nie wywołałby takiego drżenia. Nieszczęśnica próbowała sobie przypomnieć: „Jak mogłam się tu znaleźć?” i z nie mniejszym przerażeniem zdała sobie sprawę, że niczego nie pamięta. Ani swojej przeszłości, ani swojego imienia.
Strach powoli się wkradał, ale już nie mogła siedzieć bezczynnie. Trzeba się stąd wydostać. Próby wstawania wymagały wielkiej siły, ciało wydawało się płonąć od środka, ale bardzo blisko można było usłyszeć skrzypienie gałęzi i szepty liści kołysanych przez wiatr. Oddychanie się wyrównało po nagłym przebudzeniu, a dziewczyna, chwiejąc się i opierając na ścianach, kieruje się ku wyraźnemu wyjściu z okropnego lochu. Ale wszystkie te rzeczy, które ją otaczały, wydawały się mgliście podobne do czegoś innego… W jej głowie zaczęły się pojawiać obrazy, których niemożliwo było zapomnieć. A teraz ta droga na wyjście – to już nie tylko glina, mech i kamienie. W jej oczach było to brama do zaświatów. Nie może zrozumieć: skąd mogły się wziąć takie myśli? Tymczasem, przechodząc dalej przez las, blask księżyca staje się nie fascynującym zjawiskiem, wręcz przeciwnie: łańcuch magmy i ognia, ciągnący się ku widzialnemu niebu, oszczędzający, palący wszystko; nie piasek, nie żwir – tylko kości tych, którzy polegli w bitwie, sama śmierć w srogiej drodze; drzewa rosły z ciał, zwykłe kamienie – nagrobki, które stały się więzieniem dla wielu dusz; nie ptaki – straszliwe stworzenia o sześciu nogach, tylko resztki dawnych skrzydeł, łusek.
Tuż przed jeziorem dziewczyna upadła na ziemię, jakby uderzona biczem, jej krzyk rozbrzmiewał przez cały las, odbijając się od przeszkód i rozchodząc na dziesiątki głosów. Zanurzyła ręce w wodzie i dopiero teraz ujrzała swoje odbicie. Straszny potwór prosto z piekła, pancerz na twarzy jaskrawożółtych oczu, szpony drapieżnika rosną z palców, wystających z stawów i odcięte czaszki kamieni, a ciało całe czerwone. Teraz Lilith przypomniała sobie wszystko. Przypomniała sobie życie potężnej czarownicy, wędrującej ze swoimi wiernymi przyjaciółmi po całym świecie, przypomniała sobie ich zwycięstwa. I porażkę.
Drużyna została rozbijana. Sam demon został wskrzeszony przed nimi, aby osobiście ujrzeć tych bohaterów, którzy tak wyraźnie mu przeszkadzali. Siły Lilith nadal wystarczały na potężne zaklęcia, ale wybrała. Oczarowała go i nałożyła na siebie klątwę. Demon zakochał się w potężnym wrogu, jednocześnie oszczędzając resztę. W tak wielu latach w obcym świecie Lilith mogłaby się zmienić i spędzić tam wieki, gdyby nie pojawił się Astarot. Który, zaloty do żony władcy zaświatów, przypadkowo zdjął z niej zaklęcie z demonem. Odzyskawszy dawną świadomość, był wściekły i wypędził oszusta z powrotem do jasnego świata, ale zmienił jej ciało tak, że ani przyjaciele, ani wrogowie nie mogliby już poznać słodkiej i pokornej Lilith. Wraz z dawny wygląd, zabrał również pamięć, nie spodziewając się, że resztki magii czarodzieja pozwolą jej wszystko sobie przypomnieć.
Maksymalna moc
Podstawowe informacje
Jest pierwszą żoną Arcydemona, którą zdradził ze śmiertelniczką. Od tamtej pory Lilith nie wierzy w więzi rodzinne. Pragnęła związku innego rodzaju, jej dusza spłonęła w ogniu uczuć dawno temu, a jej serce wypełnia chęć zemsty i żarliwa nienawiść.
Rola: Mag / Kontrola
Główna statystyka: Inteligencja
Linia: Tył
Artefakt: Penetracja magiczna
Maksymalne statystyki
Nazwa | Wartość |
---|---|
Siła | 2 996 |
Zwinność | 2 601 |
Inteligencja | 17 831 |
Zdrowie | 542 957 |
Pancerz | 28 934 |
Atak fizyczny | 23 083 |
Atak magiczny | 132 857 |
Penetracja magiczna | 34 690 |
Obrona magiczna | 39 162 |
Umiejętności
Rzuca pod środkowego wroga Pieczęć Zaświatów i detonuje ją, zadając obrażenia celowi i pobliskim wrogom. Lilith zwiększa jej maksymalne i obecne zdrowie o 3% dla każdej postaci, która odnosi obrażenia.
Obrażenia: 99600 (Zależy od ataku magicznego)
Zdolność wyniesienia: Oszałamiająca Pieczęć Zaświatów
Wróg, który odnosi najmniejsze obrażenia od Pieczęci Zaświatów jest dodatkowo oszołomiony przez 5 sek..
Lilith wyczarowuje pod środkowym wrogiem Wewnętrzne Pęknięcie, zadając obrażenia magiczne celowi i pobliskim wrogom.
Obrażenia: 72929 (Zależy od ataku magicznego)
Lilith wystrzeliwuje naprzód Naznaczoną Ognistą Kulę i trafia nią środkowego wroga. Ognista kula eksploduje, zmniejszając obronę magiczną wrogów objętych obszarem eksplozji przez 6 sek..
Zmniejszenie obrony magicznej: 13213 (Zależy od ataku magicznego)
Gdy Lilith ma dość zdrowia, poświęca 5% swojego maksymalnego zdrowia przed użyciem każdej zdolności, ale zwiększa swój poziom ataku magicznego o wartość poświęconego zdrowia przez 5 sek..
Minimalny próg zdrowia, po którym Lilith aktywuje Opętanie: 25%
Zdolność wyniesienia: Masowe Opętanie
Po aktywacji Opętania wrogowie osłabieni Ognistym Oddechem otrzymują tylko czyste obrażenia równe 1% ich maksymalnego zdrowia (maksymalnie 11643 (Zależy od ataku magicznego)), premiując atak magiczny postaci Lilith o wielkość odnoszonych obrażeń.
Chowańce
Mara
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Obrona magiczna: + 9958
Specjalne: Wydłuża czas trwania ogłuszenia, oślepienia, uciszenia, spowolnienia, uroku oraz efektów kontroli umysłu patrona o 200% (1.77% moc chowańca + 4.45)
Oliver
Wzmocnienie patrona
Zdrowie: + 99 576
Pancerz: + 9 958
Specjalne: Jeśli zdrowie patrona spadnie poniżej 50%, leczy 11 064 pkt.(100% mocy chowańca) co 0,5 sek.
Merlin
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Penetracja magiczna: + 9958
Specjalne: Zwiększa szybkość ładowania się umiejętności zadających magiczne obrażenia o 50% (0.4079% Moc chowańca + 4.874)
Herbatnik
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Ataki patrona zmniejszają otrzymywane leczenie przez 5 sekund o 30% (0.226% mocy chowańca + 5)
Khorus
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Właściciel oraz dwóch sojuszników z inteligencją jako ich główną statystyką, którzy stoją przed właścicielem i za nim, otrzymuje Aurę Wytrzymałości. Właściciel z Aurą Wytrzymałości przekształca 50% zadawanego przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Sojusznicy z Aurą przekształcają 25% zadawanych przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Tarcza absorbuje część otrzymywanych obrażeń fizycznych. Absorbowane obrażenia skalują się wraz z brakującym zdrowiem bohatera.
Punkty życia tarczy patrona: 100 000
Punkty życia tarczy sojusznika: 50 000
Skórki
Skórka domyślna
Maksymalna inteligencja: + 1365
Skórka drapieżna
Atak magiczny: + 10650
Skórka gwiezdna
Pancerz: + 10 650
Skórka zimowa
Pancerz: + 10 665
Skórka demoniczna
Penetracja magiczna: + 10 650
Synergia z innymi postaciami i zespołami
Plusy i minusy postaci oraz tricki
- Lilith wszystkie swoje umiejętności kieruje na środkową linię. Weź to pod uwagę planując umieszczenie jej w drużynie. Zazwyczaj na środkowej linii są silni strzelcy, których warto wyeliminować jak najszybciej.
FAQ
Masz pytanie dotyczące postaci Lilith? Wrzuć w komentarzu – uzupełnimy sekcję FAQ.