
Judge

Historia i pochodzenie postaci Judge
Sędzia tonął w niezgłębionych głębinach spojrzenia Nebuli. Nie widział swojej partnerki od prawie miliona lat, ale ona wcale się nie zmieniła. Sędzia mógłby patrzeć na swoją ukochaną całą wieczność, ale…
„…Ona zginie, pogrąży się w zapomnieniu. To zapisane w księdze przeznaczenia i tak się stanie…”
Delikatnie dotknął jej ramienia i głęboko odetchnął, czując lekkie zawroty głowy. Nebula pochyliła się do przodu i objęła go.
„…Ona umrze z twojej ręki, Sędzio. Ty jesteś chaosem, a ona? Ona jest porządkiem. Nie ma od tego ucieczki: pewnego dnia będziesz musiał zrobić to, co ci przeznaczone. Taka jest twoja ścieżka. Lepiej byłoby przerwać ten błędny krąg teraz, póki to w twojej mocy.”
Zbroja Sędziego zaparowała od ciepłego oddechu dziewczyny. Czuł, jakby jego serce się zatrzymało, jakby w obawie przed spłoszeniem tej cennej chwili nawet najmniejszym ruchem.
„…Tak, jestem bogiem, ale nie jestem ani dobry, ani zły. Nie określam losów, a jedynie je kieruję. Musisz to po prostu zaakceptować.”
Jego oddech się załamał, a usta kochanków odnalazły się nawzajem. A jednak, nawet w chwilach najgłębszej intymności, gorzkie wspomnienia Sędziego nie przestawały go nawiedzać.
„Nie słuchasz mnie, Sędzio. Cóż, muszę zrobić, jak prosisz i spełnić twoje Ostatnie Słowo. Masz tylko trzy próby, pamiętaj. Niestety, to tylko przedłuży twoje cierpienie…
Sędzia rzucił ostatnie spojrzenie na śpiącą Nebulę, delikatnie gładząc jej ramię. Potem, cofając rękę, jakby się oparzył, podjął decyzję i pośpiesznie opuścił ich przytulne gniazdo. Jednak nie mógł uciec przed własnymi myślami.
„Niech będzie przeklęty okrutny los i wszystko, co ma się stać! Niech będą przeklęci bogowie i ich przebiegłe mowy!” myślał Sędzia, wychodząc na zewnątrz. „Na co zdają się ich objawienia? Tylko komplikują sprawy!”
W ciągu kilku minut opuścił orbitę planety. W jego sercu płonęła rozpaczliwa tęsknota, by o wszystkim zapomnieć, zignorować wszystkie ostrzeżenia i wrócić do Nebuli. A wszystko to dlatego, że w rzeczywistości ona już wielokrotnie umierała…
Niewielu wie, że sami Strażnicy są jedynie pionkami w wielkiej grze losu. Sędzia może być boskim strażnikiem, ale jego rola w wielkim spektaklu była daleka od przyjemnej: jego przeznaczeniem było być mordercą własnej ukochanej. Ze swojej strony Nebula była błogo nieświadoma tego, co się dzieje. A jednak powinna była to rozgryźć… Ostatnim razem Cyklon Jonowy rzucony przez Sędziego nieostrożnie w ferworze walki chybił celu i trafił ją. Wcześniej zabiła ją kula, która odbiła się od zbroi Sędziego, a jeszcze innym razem spadła z klifu na Ganodzie, próbując uratować swojego partnera. Tak czy inaczej, Sędzia był związany ze wszystkimi trzema śmierciami. Za każdym razem używał Ostatniego Słowa – prawa przyznanego każdemu Strażnikowi do wypowiedzenia jednego życzenia do boga, którego chroni – aby przywrócić Nebulę do życia. Jednak każdy Strażnik miał tylko trzy życzenia, a niestety Sędzia wykorzystał już wszystkie.
Teraz więc dosłownie uciekał od Nebuli, aby nie dać losowi kolejnej szansy na zadanie ostatecznego ciosu. Szybciej niż światło pędził w kierunku Kolebki Początków, mając nadzieję na pertraktacje, na błaganie Go o ostatnie życzenie… Ale gdy przybył, odkrył ku swojemu wielkiemu zdumieniu, że bóg zniknął! Usta Sędziego wykrzywiły się w gorzkim grymasie, gdy zdał sobie sprawę z tego, co musi zrobić: musi zasygnalizować Nebuli, by tu przybyła, aby para mogła wyruszyć na poszukiwania zaginionego podopiecznego.
„Losie, czy śmiejesz się ze mnie? Czy sprawiasz mi cierpienie dla własnej przyjemności?” upomniał swojego stałego, niewidzialnego wroga. „Cóż, nie pozwolę ci na to! Nie tym razem, słyszysz mnie?” Z tymi słowami Sędzia wysłał sygnał i poleciał w kierunku swojej ukochanej.
I znowu, ciągłe walki, niekończące się poszukiwania… Przez dni, tygodnie, niekończące się miesiące, dwójka podążała gorącym tropem zaginionego boga, ale nie znaleźli nikogo poza sobą, tracąc kontrolę w tych rzadkich chwilach intymności wyrwanych w środku ich zadyszanego pościgu.
W końcu nadeszła fatalna godzina. Zbłąkany promień lasera wystrzelony przez Sędziego został tysiąckrotnie załamany przez kryształy na planecie Palan, a jeden z fragmentów lasera przebił zbroję Nebuli jak papier. Krew, niebieska i gęsta, trysnęła z rany Strażniczki na szary piasek. Jej oczy wywróciły się, a oddech stał się płytki i chrapliwy. „Nebula!” Sędzia chwycił bezwładne ciało dziewczyny i przytulił ją mocno. „Więc to się stało… Nie mogłem pokrzyżować mojego przeznaczenia… Moim jedynym życzeniem na tym świecie było nie być twoim zabójcą! Ale niestety, wszystkie moje życzenia są teraz jak papierowe świece, bez znaczenia i bezużyteczne…”
Opuszczając głowę, pozwolił sobie pogrążyć się w słodko-gorzkich wspomnieniach. Seria wspomnień przemknęła przed jego oczami: oni dwoje ścigający się przez chmury asteroid… Czas, gdy Sędzia przypadkowo wpadł na starożytne szczątki Krookkula, obracając rzadkie znalezisko w pył… Tańce w blasku wielu księżyców Arathana, ucieczka w ostatniej chwili z lochów Golla… Tyle doświadczeń, milion lat przygód! Czy to naprawdę mogło się skończyć?
„Nikt nie może uciec przed przeznaczeniem, Sędzio. Nawet nie próbuj…”
Nagle dziewczyna w jego ramionach poruszyła się. Otworzyła oczy i uśmiechnęła się do niego chytrze. „Ja też mam swoje Ostatnie Słowa, wiesz…” Nebula pogładziła swoją zbroję, która nie wykazywała żadnych oznak uszkodzenia ani krwi. „Życzyłam sobie, żeby twoje najgłębsze pragnienie się spełniło! I wygląda na to, że tym razem byłeś naprawdę szczery!” Radosny śmiech Nebuli wyrwał Sędziego z szoku. On też się zaśmiał i przytulił ukochaną mocniej niż kiedykolwiek wcześniej.
Godzinę później, gdy opuszczali galaktykę trzymając się za ręce, te same słowa powtarzały się w odurzonym miłością umyśle Sędziego: „No cóż, losie – zagramy kolejną rundę?”
Maksymalna moc
Podstawowe informacje
Jeśli to czytasz, Judge zwyciężył. Nie, przyziemne sprawy go nie obchodzą. Najlepszy syn swego ludu, najodważniejszy ze Starszych, jest strażnikiem Wszechświata.
Rola: Mag / Kontrola / Wsparcie
Główna statystyka: Inteligencja
Linia: Środek
Artefakt: Atak magiczny
Maksymalne statystyki
Nazwa | Wartość |
---|---|
Siła | 3 055 |
Zwinność | 2 790 |
Inteligencja | 18 269 |
Zdrowie | 503 170 |
Pancerz | 19 353 |
Atak fizyczny | 23 899 |
Atak magiczny | 143 378 |
Penetracja magiczna | 39 609 |
Obrona magiczna | 37 458 |
Umiejętności
Uwalnia burzę błyskawic rażącą każdego wroga elektrycznością 4 razy i zadającą obrażenia magiczne.
Obrażenia: 36647 (Zależy od ataku magicznego)
Zdolność wyniesienia: Rezonujący Cyklon Jonowy
Po zakończeniu działania, Cyklon Jonowy wyczarowuje elektryczny impuls, przemieszczający się pomiędzy wrogami 2 razy, zadający obrażenia (20009 (Zależy od ataku magicznego)) i oszałamiający każdego trafionego wroga przez 1 sek..

Tarcza: 200860 (Zależy od ataku magicznego)
Po zniszczeniu Pole Siłowe generuje impuls elektryczny oszałamiający pobliskich wrogów przez 0.5 sek..
Judge usuwa z siebie wszystkie osłabienia i aktywuje hologram. Kiedy Judge odnosi obrażenia lub otrzymuje osłabienie, Hologram daje mu nieśmiertelność na 1 sek. i zamienia wszystkie odniesione obrażenia na zdrowie.
Judgemoże przywrócić 75089 (Zależy od ataku magicznego) pkt. zdrowia na użycie zdolności. Szansa na zablokowanie ataku jest mniejsza, jeśli poziom celu jest wyższy niż 130.
Chowańce

Oliver
Wzmocnienie patrona
Zdrowie: + 99 576
Pancerz: + 9 958
Specjalne: Jeśli zdrowie patrona spadnie poniżej 50%, leczy 11 064 pkt.(100% mocy chowańca) co 0,5 sek.

Mara
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Obrona magiczna: + 9958
Specjalne: Wydłuża czas trwania ogłuszenia, oślepienia, uciszenia, spowolnienia, uroku oraz efektów kontroli umysłu patrona o 200% (1.77% moc chowańca + 4.45)

Axel
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Obrażenia od pojedynczego ataku nie mogą przekroczyć 45% maksymalnego zdrowia bohatera (−0.226% mocy chowańca+ 70)

Herbatnik
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Ataki patrona zmniejszają otrzymywane leczenie przez 5 sekund o 30% (0.226% mocy chowańca + 5)

Khorus
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9 958
Specjalne: Właściciel oraz dwóch sojuszników z inteligencją jako ich główną statystyką, którzy stoją przed właścicielem i za nim, otrzymuje Aurę Wytrzymałości. Właściciel z Aurą Wytrzymałości przekształca 50% zadawanego przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Sojusznicy z Aurą przekształcają 25% zadawanych przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Tarcza absorbuje część otrzymywanych obrażeń fizycznych. Absorbowane obrażenia skalują się wraz z brakującym zdrowiem bohatera.
Punkty życia tarczy patrona: 100 000
Punkty życia tarczy sojusznika: 50 000
Skórki
Synergia z innymi postaciami i zespołami
Plusy i minusy postaci oraz tricki
- Judge ma zdolność do zamiany obrażeń w zdrowie – warto go więc postawić tam, gdzie drużyna przeciwna będzie zadawać najwięcej obrażeń.
- Dodaje (zazwyczaj brutalowi) tarcze, która absorbuje zadane obrażenia.
- Może się sprawdzić w roli tanka.
- Nie zadaje niestety zbyt dużych obrażeń.
- Jeśli chcesz go pokonać – staraj się nie atakować go bezpośrednio.
- Dobrze kontrują go: Amira, Arachne czy Isaac. Thea może go łatwo uciszać.
FAQ
Masz pytanie dotyczące postaci Judge? Wrzuć w komentarzu – uzupełnimy sekcję FAQ.