Wybierz stronę

Julius

Julius

Historia i pochodzenie postaci Julius

Julius to tank, zawsze na pierwszej linii i gotowy do akcji w Ery Wojowników. To kozak, co może rzucać tarcze na całą drużynę, żeby zablokować wszystkie ataki. Ale to jeszcze nie koniec, bo ma i coś dla siebie – może sobie zapodać tarczę, i jak w ciągu 5 sekund nikt jej nie skasuje, to rozdaje takie same prezenty wszystkim kumplom w drużynie.
Nie tylko tyle wchodzi w skład jego arsenału obronnego. Julius jeszcze boostuje pancerz i magię oraz potrafi zmyć wszelkie negatywki, jak mu tarcza pęknie.
Z nieskończoną kreatywnością i żądzą przygód, Star Wanderer sklecił mecha o imieniu Felix i przyfrunął z nim do Dominion z kapciowiska tak daleko, że nawet nie widzisz jego gwiazdy na nocnym niebie. Julius bedzie petardą w obronie – zarówno w tarczy, jak i na zbijaniu, a do tego jego koleżki też na nim mogą polegać. I choć ten kotek może i wygląda na puszystą bułkę i mruczy jak uroczy, to jednak potrafi przerazić największych twardzieli. Krzyk bojowy ma nie byle jaki, „MREOW”, który na całym uniwersum wzbudza postrach!

Maksymalna moc

Podstawowe informacje

Pchany swoją pomysłowością i pasją do przygód, Wędrowiec Gwiazd zaprojektował mecha o nazwie Felix. Przybył do Dominion z planety tak odległej, że nie można jej gwiazdy zobaczyć na niebie. Julius stanie w obronie siebie oraz obroni swoich sojuszników. Pomimo niezaprzeczalnej uroczości i kojącego mruczenia, nieustraszony wojownik-kot wzbudza strach w swoich wrogach. Jego motto, „MREOW”, jest rozpoznawane i budzi lęk w całym wszechświecie!

Rola: Brutal
Główna statystyka: Siła
Linia: Front
Artefakt: Trafienie krytyczne

Maksymalne statystyki

Nazwa Wartość
Siła

18 309

Zwinność 2 545
Inteligencja 3 320
Zdrowie 1 180 120
Pancerz 27 473
Atak fizyczny 62 705
Trafienie krytyczne 9 009
Atak magiczny 11 510
Obrona magiczna 31 553

Umiejętności

Julius 1 - miaucierz obronna Julius otacza swój zespół MIAUcierzą obronną, która wchłania wszystkie obrażenia. Po zniszczeniu matrycy wszyscy bohaterowie w zespole są leczeni.

Pojemność matrycy: 290,950 (500% obrażeń fizycznych + 50 * Poziom)
Leczenie: 297,450 (500% obrażeń fizycznych + 100 * Poziom)
Czas trwania: 7 sekund

Julius 2 - urządzenie kotujące
Julius otacza się tarczą energetyczną, która wchłania wszystkie obrażenia. Jeśli nie zostanie zniszczona w ciągu 5 sekund, pozostała tarcza jest kopiowana na każdego sojusznika. Gdy Julius otrzymuje jakąkolwiek tarczę, zwiększa swoje obrażenia fizyczne do końca bitwy;

Pojemność tarczy: 120,280 (200% obrażeń fizycznych + 50 * Poziom)
Wzrost obrażeń fizycznych: 4,551 (8% obrażeń fizycznych)

Julius 3 - silnik dziewięciu żywotówJulius kontynuuje obronę swoich sojuszników nawet po zniszczeniu ich tarcz. Gdy sojusznik traci tarczę, wszystkie negatywne efekty są usuwane, a otrzymują bonus do pancerza i obrony magicznej na 1,5 sekundy.

Bonus pancerza: 19,667 (30% obrażeń fizycznych + 20 * Poziom + 400)
Bonus obrony magicznej: 19,667 (30% obrażeń fizycznych + 20 * Poziom + 400)

Julius 4 - koci refleks

Przyznaje wszystkim sojusznikom koci refleks, przyspieszając ich ataki i umiejętności dla każdej aktywnej tarczy.

Sojusznicy zyskują prędkość 130 (1 * Poziom + 40)%

Chowańce

Oliver

Wzmocnienie patrona

Zdrowie: + 99 576
Pancerz: + 9 958
Specjalne: Jeśli zdrowie patrona spadnie poniżej 50%, leczy 11 064 pkt.(100% mocy chowańca) co 0,5 sek.

Axel

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Obrażenia od pojedynczego ataku nie mogą przekroczyć 45% maksymalnego zdrowia bohatera (−0.226% mocy chowańca+ 70)

Herbatnik

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Ataki patrona zmniejszają otrzymywane leczenie przez 5 sekund o 30% (0.226% mocy chowańca + 5)

Skórki

Skórka domyślna

Maksymalna siła: + 1365
Julius - skórka domyślna

Skórka maskarady

Obrona magiczna: + 10650
Julius - skórka maskarady

 

Demoniczna skórka

Zdrowie: + 106 645
Julius - skórka demoniczna

Skórka romantyczna

Atak fizyczny: + 7 095

 

Synergia z innymi postaciami i zespołami

Plusy i minusy postaci oraz tricki

  1. Zapewnia tarczę absorbującą obrażenia dla całej drużyny, która następnie ich leczy.
  2. Julius również przyspiesza, zdejmuje negatywne efekty i wzmacnia obronę swoich sojuszników.
  3. Świetnie sprawdzi się w dłuższych walkach – ponieważ każda tarcza rzucona na niego zwiększa atak fizyczny i ten efekt się sumuje.
  4. Przyspieszenie i zwiększanie ataku nie jest bardzo duże.
  5. Tarcza nie sprawdzi się tak dobrze przy walce z wrogiem, który zadaje dużo obrażeń obszarowych (AoE).

Jak skontrować postać Julius

 

FAQ

Masz pytanie dotyczące postaci Julius? Wrzuć w komentarzu – uzupełnimy sekcję FAQ.

 

 

O autorze

Hero Wars Now

Pierwszy w Polsce portal poświęcony grze Hero Wars Dominion. Znajdziesz tutaj opis wszystkich postaci, chowańców i tytanów. Ponadto najnowsze wieści z Dominionu, porady i triki - nie tylko dla nowych graczy, ale i dla tych bardziej doświadczonych. Szukaj i korzystaj z wiedzy i stawaj się coraz lepszym graczem pokonując swoich wrogów. A może któregoś dnia dodasz też kawałek swojej wiedzy dla innych!

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *