Wybierz stronę

Krista

Krista

Wstęp do postaci Krista

Krista kroczyła zdecydowanie przez zamieć.

Nie obchodziła ją zimno, nie obchodził ją wiatr. Była zdeterminowana kontynuować. W mroźnych Krainach Północy, gdzie żadne stworzenie nie może przetrwać bez głodu, zadaniem Kristy było ratowanie wędrowców przed potworami, które często napadały na góry, zabijając wszystkich na swojej drodze. Dlatego wszyscy ci, którzy mieszkali w zimnym północnym świecie, rzadko wychodzili z domów, a jeśli już to dobrze uzbrojeni.

Krista zaprowadziła wędrowca do małej wioski, do starej tawerny Nocha. Dobry stary Noch był hojnym człowiekiem, bardzo gościnnym dla obcych, i to był bardzo dobry powód, by zostawić wszystkich mężczyzn, których Krista uratowała. Było tam bardzo ruchliwie, awantury rzadko się wybuchały, a istniała możliwość znalezienia noclegu. W przeciwnym razie można było spędzić noc właśnie tam, przed ryczącym ogniem w tawernie, między jednym kufla piwa a drugim.

Ale ten wędrowiec, który spotkał ją tej nocy, był inny.

Białe włosy, blada skóra, dwa srebrne rogi wystające z głowy, oraz futrzane i wełniane ubrania. Nie wyglądał na obcego, na włóczęgę. Wyglądał jak ktoś, kto urodził się, by być w tej zamrożonej krainie opustoszenia.

On również nie czuł zimna i potrafił znieść wiatr tak dobrze jak Krista, a także pokazał, że potrafi używać magii, nawet całkiem dobrze.

„Hej, Noch!” dziewczyna przywitała go otrząsając śnieg „Jak się masz?”. Stary człowiek odwrócił się, głaszcząc swoją grubą białą brodę: „O, dobrze, Kristo! Dzięki, ale myślę, że będę musiał odpocząć wkrótce!”.

Krista poprowadziła obcego do jedynego wolnego stołu w nieco odosobnionym zakątku tawerny.

„Jak masz na imię, obcy?”. Drugi wpatrywał się w nią swoimi gigantycznymi niebieskimi oczami. Ale Kristy nie bała się, te wielkie niebieskie oczy jej nie przerażały. Zawsze je miała, oczy takie jak te.

„Jestem Lars.” chłopak odpowiedział szybko, ruszając głową z zakłopotaniem. Nikt nigdy nie utrzymywał jego spojrzenia przez tak długo.

Krista podążyła w kierunku Larsa. „Ty… czy jesteś moim bratem?” Jej wielkie niebieskie oczy wpatrywały się w niego. Spojrzenie teraz normalne dla obojga.

Maksymalna moc

Podstawowe informacje

Krista nigdy nie znała swoich rodziców. Jednak samotność pomogła jej lepiej zrozumieć tajemniczy talent do magii lodu. Jej życie zmieniło się, gdy uratowała młodego maga przed pewną śmiercią. Czarodziejka rozpoznała w nim swojego brata, Larsa, z którym była rozdzielona od urodzenia. Krista stała się jego wierną partnerką.

Rola: Mag
Główna statystyka: Inteligencja
Linia: Środek
Artefakt: Atak magiczny

Maksymalne statystyki

Nazwa Wartość
Siła 2 784
Zwinność 3 049
Inteligencja 18 988
Zdrowie 573 625
Pancerz 36 744
Atak fizyczny 25 164
Atak magiczny 146 391
Penetracja magiczna 13 490
Obrona magiczna 44 006

Umiejętności

Krista 1 - lodowa zemsta
Trafia kolejnych wrogów 5 kryształami lodu i zadaje obrażenia obszarowe.
Obrażenia: 43098 (Zależy od ataku magicznego)

Krista 2 - łąńcuchy mrozu
Krista trafia wrogów w środku drużyny przeciwnika, tymczasowo zmniejszając ich obronę magiczną i nadając im Znak Wody.
Tymczasowa redukcja obrony magicznej: 8620 (Zależy od ataku magicznego) Szansa na nadanie efektów zdolności jest niższa, jeśli poziom celu jest wyższy niż 130.

Krista 3 - zamarznięte igły
Zamraża grunt pod nogami członków drużyny przeciwnej znajdujących się przed nią i wypełnia strefę lodowymi cierniami. Każdy ruch przez ten obszar zadaje obrażenia wrogom. Kiedy ciernie się stopią, wszystkie postacie stojące na nich otrzymują Znak Wody.
Obrażenia po ruchu: 20817 (Zależy od ataku magicznego)
Długość: 8 sekund
Cooldown: 14 sekund

Krista 4 - krystalizacja

Kiedy pojawia się zagrożenie, że Krista odniesie duże obrażenia, rzucająca przywołuje blok lodu, który chroni ją przez 2 sek., częściowo absorbując wszelkie nadciągające obrażenia.
Lodowy Pancerz pochłania 86% obrażeń.

Chowańce

Merlin

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Penetracja magiczna: + 9958
Specjalne: Zwiększa szybkość ładowania się umiejętności zadających magiczne obrażenia o 50% (0.4079% Moc chowańca + 4.874)

Axel

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Obrażenia od pojedynczego ataku nie mogą przekroczyć 45% maksymalnego zdrowia bohatera (−0.226% mocy chowańca+ 70)

Herbatnik

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Ataki patrona zmniejszają otrzymywane leczenie przez 5 sekund o 30% (0.226% mocy chowańca + 5)

Khorus

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Właściciel oraz dwóch sojuszników z inteligencją jako ich główną statystyką, którzy stoją przed właścicielem i za nim, otrzymuje Aurę Wytrzymałości. Właściciel z Aurą Wytrzymałości przekształca 50% zadawanego przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Sojusznicy z Aurą przekształcają 25% zadawanych przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Tarcza absorbuje część otrzymywanych obrażeń fizycznych. Absorbowane obrażenia skalują się wraz z brakującym zdrowiem bohatera.

Punkty życia tarczy patrona: 100 000
Punkty życia tarczy sojusznika: 50 000

Skórki

Skórka domyślna

Maksymalna inteligencja: + 1365
    Krista skórka domyślna

Skórka romantyczna

Atak magiczny: + 10 650
Krista skórka maskarady

Skórka demoniczna

Pancerz: + 10 650
Krista skórka demoniczna

Skórka cybernetyczna

Pancerz: + 10 650
Krista skórka cybernetyczna

Skórka słoneczna

Zdrowie: + 106 645
Krista skórka słoneczna

Synergia z innymi postaciami i zespołami

    1. Razem z Larsem tworzą jedną z najsilniejszych duetów w grze. Warto wykorzystać jej umiejętność Zamarznięte igły razem z pierwszą umiejętnością Larsa – wróg się przemieszcza i otrzymuje obrażenia od igieł, a następnie użyj pierwszej zdolności Kristy, bo każdy lodowy odłamek zadaje obrażenia obszarowe.
    2. Rodzeństwo dobrze współgra z Astorathem, który daje dodatkową obronę, ochronę oraz wskrzeszenie.
    3. Aurora. W takim zestawieniu może zadawać ogromne obrażenia.
    4. Celeste. Stałe wzmocnienie magicznego ataku drużyny ze względu na jej pierwszą umiejętność.
    5. Orion. Dodatkowa magiczna penetracja dla Larsa.

Plusy i minusy postaci oraz tricki

  1. Zmniejsza odporność na ataki magiczne
  2. Potrzebuje Larsa, żeby móc wykorzystać w pełni swój i jego potencjał.

Jak skontrować postać Krista

  1. Podobnie jak w przypadku Larsa, tak i tutaj Adnvari blokuje przemieszczanie się; Jorgen zmniejsza generowaną energię; Rufus pochłania ataki magiczne, a Cornelius swoją umiejętnością może zadać bardzo duże obrażenia obu postaciom.

FAQ

Masz pytanie dotyczące postaci Krista? Wrzuć w komentarzu – uzupełnimy sekcję FAQ.

O autorze

Hero Wars Now

Pierwszy w Polsce portal poświęcony grze Hero Wars Dominion. Znajdziesz tutaj opis wszystkich postaci, chowańców i tytanów. Ponadto najnowsze wieści z Dominionu, porady i triki - nie tylko dla nowych graczy, ale i dla tych bardziej doświadczonych. Szukaj i korzystaj z wiedzy i stawaj się coraz lepszym graczem pokonując swoich wrogów. A może któregoś dnia dodasz też kawałek swojej wiedzy dla innych!

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *