Wybierz stronę

Mushy & Shroom

Mushy & Shroom

Historia i pochodzenie postaci Mushy & Shroom

Kai: Dlaczego nie pomogliście nam, Mushy? A ty, Shroom?
Alvanor: To było dość niegrzeczne z waszej strony, młodzieżu!
Kai: To było złe!
Mushy i Shroom: To… złe. To… złe. Co to jest złe?
Mushy i Shroom: Nie wiem…
Mushy i Shroom: My… My…
Grzybnia: Co my?! Ja… Ja jestem Mushy. Ja jestem Shroom.
Grzybnia: Miąższ mojego miąższu. Zobaczę świat. Przez ciebie. Będę rosnąć…
Grzybnia: Ruszajcie naprzód!
Kai: Ehem. Cóż, to było coś. Powinniśmy pokazać ich Thei.

***

Thea: Jestem bez słów! Absolutnie oczarowana!
Thea: Kiedy skupiałam się na walce z korupcją, prawie przegapiłam cud tuż przede mną!
Alvanor: Nie, nie, to nieprawda, Thea!
Alvanor: Walczysz z Korupcją, którą spowodowałem…
Thea: Przestań, mój drogi przyjacielu! Wróćmy do naszego wyjątkowego okazu.
Grzybnia: Mój okaz. MÓJ!
Thea: Kochany Grzybnia, proszę, nie przerywaj mi.
Thea: Pozwól, że się przyjrzę tobie, Mushy. Tak.
Thea: Obróć się dla mnie, proszę.
Thea: Mushy, Shroom — jesteście niesamowici!
Mushy i Shroom: Mushy! Shroom!
Mushy i Shroom: Jestem głodny.
Thea: Rosnący organizm potrzebuje pożywienia!
Alvanor: Choć jestem już daleko poza dojrzałością, nie miałbym nic przeciwko posiłkowi.
Grzybnia: Nie… Mushy nie będzie jadł. Mushy pójdzie i zobaczy świat!
Thea: Nie radziłabym tego!
Grzybnia: Tak powiedziałem. Mushy to ja. Decyzja należy do mnie!
Grzybnia: Mushy, Shroom, pobiegnijcie… Muszę się pielęgnować.
Thea: Mushy!

Maksymalna moc

Podstawowe informacje

Elementem niezbędnym Magicznego Lasu od samego jego narodzenia, jesteśmy cichymi i niewidocznymi świadkami historii dawnych czasów, obecnych wydarzeń i tego, co przyniesie przyszłość. Nasze istnienie jest nasycone potężną magią leśną, co pozwoliło nam ewoluować w wyższe istoty – byty świadome, zdolne do marzeń. Jesteśmy gotowi ocalić ten świat! Jesteśmy jednością, lecz i legionem!

Rola: Brutal
Główna statystyka: Siła
Linia: Przód
Artefakt: Pancerz

Maksymalne statystyki

Nazwa Wartość
Siła 17 443
Zwinność 3 070
Inteligencja 3 496
Zdrowie 1 064 460
Pancerz 42 443
Atak fizyczny 31 271
Atak magiczny 62 625
Penetracja magiczna 30 070
Obrona magiczna 24 524

Umiejętności

mushy i shroom 1 - idealna kopiaMushy i Shroom tworzą nieaktywną kopię Shrooma, posiadającą podstawowe statystyki bohatera oraz brakujący fragment zdrowia. Kopię można zranić i uleczyć. Kiedy zdrowie kopii zostanie w pełni odnowione po raz pierwszy, aktywuje się. Aktywna kopia może atakować i używać wszystkich umiejętności opanowanych przez bohatera, ale nie będzie w stanie odnawiać energii. Na polu bitwy może znajdować się maksymalnie 3 kopie Shrooma w danym momencie.

mushy i shroom 2 - dziki wzrost
Umiejętność pasywna. Nieaktywne Shroomy i Grzybki zarodnikowe mogą samodzielnie odzyskiwać zdrowie. Efekt jest wzmacniany o 100% za każdego aktywnego Shrooma na polu bitwy.
Nieaktywne Shroomy i Grzybki zarodnikowe odzyskują zdrowie w tempie 2,75% + 7610 (zależne od ataku magicznego) na sekundę.

mushy i shroom 3 - rozgałęziona grzybnia
Mushy i Shroom generują grzybnik z 3 nieaktywnymi Grzybkami zarodnikowymi, których część zdrowia jest brakująca. Grzybki te mogą być zranione i leczone. Ich maksymalne zdrowie wynosi 25% zdrowia bohatera. Gdy zdrowie grzybka zostanie w pełni odnowione, biegnie on w kierunku wroga i eksploduje. Eksplozja zadaje obrażenia i otacza wrogów w krótkim zasięgu chmurą zarodników grzybka, uciszając ich na 4 sekundy. Wrogowie w pobliżu, którzy jeszcze nie zostali dotknięci zarodnikami grzybka, są priorytetowo wybierani jako cel.
Początkowe zdrowie Grzybka zarodnikowego:
170314 (zależne od zdrowia). Obrażenia eksplozji

mushy i shroom 4 - błędne ognikiMushy i Shroom zadają obrażenia najbliższemu wrogowi. Obrażenia skalują się wraz z uzyskanym leczeniem przez sojuszników od czasu ostatniego użycia tej umiejętności. 50% leczenia z umiejętności Mushy i Shrooma oraz 150% leczenia od sojuszników jest przekształcane w dodatkowe obrażenia.
Bazowe obrażenia:
63100 (zależne od ataku magicznego). Maksymalne dodatkowe obrażenia

Chowańce

Oliver

Wzmocnienie patrona

Zdrowie: + 99 576
Pancerz: + 9 958
Specjalne: Jeśli zdrowie patrona spadnie poniżej 50%, leczy 11 064 pkt.(100% mocy chowańca) co 0,5 sek.

Axel

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Obrażenia od pojedynczego ataku nie mogą przekroczyć 45% maksymalnego zdrowia bohatera (−0.226% mocy chowańca+ 70)

Skórki

Skórka domyślna

Maksymalna Siła: + 1365
mushy i shroom - skórka podstawowa

Księżycowa skórka

Zdrowie: + 106 645
mushy i shroom - skórka księżycowa

Wiosenna skórka

Penetracja magiczna: + 10 650
mushy i shroom - skórka wiosenna

Demoniczna skórka

Atak magiczny: + 10 650
mushy i shroom - skórka demoniczna

Synergia z innymi postaciami i zespołami

  1. Mushy i Shroom dobrze współdziałają z postaciami leczącymi od razu całą drużynę (np. Thea) ze względu na to, że gdy są leczone – zyskują siłę ataku.
  2. Tworzy dobre połączenie np. z Alvanorem czy Markusem (ze względu na leczenie)

Plusy postaci oraz tricki

  1. Tworzy swoje kopie, dlatego nadaje się do walki z postaciami, które nie zadają obrażeń wszystkim wrogom (warto więc unikać np. Keiry czy Galahada).
  2. Ta postać powinna być używana z co najmniej 1 (lub nawet dwoma leczącymi) i raczej nie jako samodzielny brutal.

Jak skontrować Mushy & Shroom?

  1. Amira jest dobrą kontrą, jeśli Mushy jest najsilniejszą postacią w drużynie przeciwnika.
  2. Iris czy Celeste mogą blokować leczenie i konwertować na obrażenia

FAQ

Masz pytanie dotyczące postaci Mushy & Shroom? Wrzuć w komentarzu – uzupełnimy sekcję FAQ.

 

O autorze

Hero Wars Now

Pierwszy w Polsce portal poświęcony grze Hero Wars Dominion. Znajdziesz tutaj opis wszystkich postaci, chowańców i tytanów. Ponadto najnowsze wieści z Dominionu, porady i triki - nie tylko dla nowych graczy, ale i dla tych bardziej doświadczonych. Szukaj i korzystaj z wiedzy i stawaj się coraz lepszym graczem pokonując swoich wrogów. A może któregoś dnia dodasz też kawałek swojej wiedzy dla innych!

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *