
Mushy & Shroom

Historia i pochodzenie postaci Mushy & Shroom
Kai: Dlaczego nie pomogliście nam, Mushy? A ty, Shroom?
Alvanor: To było dość niegrzeczne z waszej strony, młodzieżu!
Kai: To było złe!
Mushy i Shroom: To… złe. To… złe. Co to jest złe?
Mushy i Shroom: Nie wiem…
Mushy i Shroom: My… My…
Grzybnia: Co my?! Ja… Ja jestem Mushy. Ja jestem Shroom.
Grzybnia: Miąższ mojego miąższu. Zobaczę świat. Przez ciebie. Będę rosnąć…
Grzybnia: Ruszajcie naprzód!
Kai: Ehem. Cóż, to było coś. Powinniśmy pokazać ich Thei.
***
Thea: Jestem bez słów! Absolutnie oczarowana!
Thea: Kiedy skupiałam się na walce z korupcją, prawie przegapiłam cud tuż przede mną!
Alvanor: Nie, nie, to nieprawda, Thea!
Alvanor: Walczysz z Korupcją, którą spowodowałem…
Thea: Przestań, mój drogi przyjacielu! Wróćmy do naszego wyjątkowego okazu.
Grzybnia: Mój okaz. MÓJ!
Thea: Kochany Grzybnia, proszę, nie przerywaj mi.
Thea: Pozwól, że się przyjrzę tobie, Mushy. Tak.
Thea: Obróć się dla mnie, proszę.
Thea: Mushy, Shroom — jesteście niesamowici!
Mushy i Shroom: Mushy! Shroom!
Mushy i Shroom: Jestem głodny.
Thea: Rosnący organizm potrzebuje pożywienia!
Alvanor: Choć jestem już daleko poza dojrzałością, nie miałbym nic przeciwko posiłkowi.
Grzybnia: Nie… Mushy nie będzie jadł. Mushy pójdzie i zobaczy świat!
Thea: Nie radziłabym tego!
Grzybnia: Tak powiedziałem. Mushy to ja. Decyzja należy do mnie!
Grzybnia: Mushy, Shroom, pobiegnijcie… Muszę się pielęgnować.
Thea: Mushy!
Maksymalna moc
Podstawowe informacje
Elementem niezbędnym Magicznego Lasu od samego jego narodzenia, jesteśmy cichymi i niewidocznymi świadkami historii dawnych czasów, obecnych wydarzeń i tego, co przyniesie przyszłość. Nasze istnienie jest nasycone potężną magią leśną, co pozwoliło nam ewoluować w wyższe istoty – byty świadome, zdolne do marzeń. Jesteśmy gotowi ocalić ten świat! Jesteśmy jednością, lecz i legionem!
Rola: Brutal
Główna statystyka: Siła
Linia: Przód
Artefakt: Pancerz
Maksymalne statystyki
Nazwa | Wartość |
---|---|
Siła | 17 443 |
Zwinność | 3 070 |
Inteligencja | 3 496 |
Zdrowie | 1 064 460 |
Pancerz | 42 443 |
Atak fizyczny | 31 271 |
Atak magiczny | 62 625 |
Penetracja magiczna | 30 070 |
Obrona magiczna | 24 524 |
Umiejętności
Mushy i Shroom tworzą nieaktywną kopię Shrooma, posiadającą podstawowe statystyki bohatera oraz brakujący fragment zdrowia. Kopię można zranić i uleczyć. Kiedy zdrowie kopii zostanie w pełni odnowione po raz pierwszy, aktywuje się. Aktywna kopia może atakować i używać wszystkich umiejętności opanowanych przez bohatera, ale nie będzie w stanie odnawiać energii. Na polu bitwy może znajdować się maksymalnie 3 kopie Shrooma w danym momencie.
Umiejętność pasywna. Nieaktywne Shroomy i Grzybki zarodnikowe mogą samodzielnie odzyskiwać zdrowie. Efekt jest wzmacniany o 100% za każdego aktywnego Shrooma na polu bitwy.
Nieaktywne Shroomy i Grzybki zarodnikowe odzyskują zdrowie w tempie 2,75% + 7610 (zależne od ataku magicznego) na sekundę.
Mushy i Shroom generują grzybnik z 3 nieaktywnymi Grzybkami zarodnikowymi, których część zdrowia jest brakująca. Grzybki te mogą być zranione i leczone. Ich maksymalne zdrowie wynosi 25% zdrowia bohatera. Gdy zdrowie grzybka zostanie w pełni odnowione, biegnie on w kierunku wroga i eksploduje. Eksplozja zadaje obrażenia i otacza wrogów w krótkim zasięgu chmurą zarodników grzybka, uciszając ich na 4 sekundy. Wrogowie w pobliżu, którzy jeszcze nie zostali dotknięci zarodnikami grzybka, są priorytetowo wybierani jako cel.
Początkowe zdrowie Grzybka zarodnikowego:
170314 (zależne od zdrowia). Obrażenia eksplozji

Bazowe obrażenia:
63100 (zależne od ataku magicznego). Maksymalne dodatkowe obrażenia
Chowańce

Oliver
Wzmocnienie patrona
Zdrowie: + 99 576
Pancerz: + 9 958
Specjalne: Jeśli zdrowie patrona spadnie poniżej 50%, leczy 11 064 pkt.(100% mocy chowańca) co 0,5 sek.

Axel
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Obrażenia od pojedynczego ataku nie mogą przekroczyć 45% maksymalnego zdrowia bohatera (−0.226% mocy chowańca+ 70)
Skórki
Skórka domyślna
Maksymalna Siła: + 1365
Księżycowa skórka
Zdrowie: + 106 645
Wiosenna skórka
Penetracja magiczna: + 10 650
Demoniczna skórka
Atak magiczny: + 10 650
Synergia z innymi postaciami i zespołami
- Mushy i Shroom dobrze współdziałają z postaciami leczącymi od razu całą drużynę (np. Thea) ze względu na to, że gdy są leczone – zyskują siłę ataku.
- Tworzy dobre połączenie np. z Alvanorem czy Markusem (ze względu na leczenie)
Plusy postaci oraz tricki
- Tworzy swoje kopie, dlatego nadaje się do walki z postaciami, które nie zadają obrażeń wszystkim wrogom (warto więc unikać np. Keiry czy Galahada).
- Ta postać powinna być używana z co najmniej 1 (lub nawet dwoma leczącymi) i raczej nie jako samodzielny brutal.
Jak skontrować Mushy & Shroom?
- Amira jest dobrą kontrą, jeśli Mushy jest najsilniejszą postacią w drużynie przeciwnika.
- Iris czy Celeste mogą blokować leczenie i konwertować na obrażenia
FAQ
Masz pytanie dotyczące postaci Mushy & Shroom? Wrzuć w komentarzu – uzupełnimy sekcję FAQ.