Wybierz stronę

Phobos

Phobos

Historia i pochodzenie postaci Phobos

Wcześniej czy później lepki pajęczynowy omot umysłu dotyka każdej istoty. Nie ma ucieczki, nie ma przed nim schronienia. Strach mieszka w każdym z nas. Nie bój się śmierci, bo wtedy umrzesz!” – Epos Ashlur. Rozdział 1117, Reskrypt Innory

Drewniane półki, ocierane przez tysiące śpiących, boleśnie uderzały w bok na każdym nierówności drogi. Wózki przewożące klatki były zapełnione niewolnikami w każdym wieku. Pot, zapach odchodów, mdłości spowodowane zjedzeniem zepsutego jedzenia i strach – to były jedyne rzeczy, które teraz łączyły te biedne dusze. Skute łańcuchami i cierpiące, były przewożone na drugi koniec świata. A co czekało tam na uwięzionych? Szarawo-zielona skóra niewolników mówiła o ich pochodzeniu z Ashlur. Od dziesięciu lat ta mała grupa plemienna cierpiała z rąk najeźdźców i handlarzy niewolnikami, nie mając możliwości skutecznego im się przeciwstawić. Strach był wrosły w ich krew i kości. I tak, podczas tej nocnej podróży, siedzieli bezsenni, wpatrując się w ciemność przerażonymi oczami.

Ale popatrzcie na tego chłopca tam, trzymającego amulet w kształcie ptaka! Trochę spięty, trochę zły, ale bez najmniejszego śladu strachu. Chwilę później na jego szyi pojawiło się błękitno-czarne pióro! Ściska ptaka mocniej. Jego palce biegną po wypolerowanym drewnie, dotykając nóżek, dzioba… kolejne pióro! Nie odpuszczając talizmanu, młody człowiek powoli wstaje, by przemówić:

  • Moi współcierpiący, posłuchajcie mnie, gdy mówię wam to: nie bójcie się niczego! Zaufajcie mi, a będziecie uratowani!

Jeszcze jedno pióro, a teraz długie szpony na jego prawej ręce! Nieznajomy ściskał drewnianego ptaka tak mocno, że jego knykcie bieleją. Wtedy, nieświadomie niewolników, wszystkie lampy zgasły jednocześnie na czele karawany. „Forgu, synu… Zapal te cholernie lampy!” krzyknął pijany kierowca karawany, przestraszony nagłym ciemnieniem. Tymczasem piórowy człowiek kontynuował:

  • Strach powoduje słabość, a my musimy być silni! Czas przestać myśleć jak niewolnicy i drżeć bojaźliwie w obliczu upokorzeń!

W miarę jak wygłaszał swoją mowę, rósł mu kolejne pióra, a także szpony na drugiej ręce i, wydawało się, również na ramionach. Z jego oczu wydobywał się błękitny połysk, a nagle nos wydawał się bardzo przypominać dziób prawdziwego ptaka. Poza tym pojawił się na jego głowie kapelusz o wyzywającym wyglądzie.

  • Pomogę naszym ludziom, ale będę bezlitosny. Wymagam, abyście zapomnieli o strachu przed śmiercią, albo umarli!

Ruszyło zamieszanie na czele karawany. Jeden z ochroniarzy zdawał się dostrzec coś, co go przeraziło. Krzyczał szaleńczo, wyciągnął miecz i rzucił się na jednego ze swoich towarzyszy. Krew się lała, a panika wybuchła. Niektórzy handlarze próbowali gonić „bestię czająca się w lesie”, tylko po to, by zabić się nawzajem w ciemności. Ci, którzy pozostali blisko karawany, byli przerażeni czarnym cieniem fruwającym na niebie. Kierowca wydał zdyszany oddech i złapał się za serce. Minutę później był już martwy. Ci niewolnicy, którzy również odczuwali strach, nie byli w stanie uspokoić drżących ich ciał, pozbawiając sił i życia, i również zginęli. Inni siedzieli i obserwowali w milczeniu. Mężczyzna, jeśli można go tak nazwać, kontynuował:

  • Mam na imię Phobos. Zapamiętajcie to i odrzućcie wasze lęki!

Phobos otworzył klatkę jednym ruchem i wyszedł. Wszystko, co pozostało z bandy handlarzy niewolników, to garstka osób bezradnie pełzających po ziemi. Strach zamienił ich serca w tyle motyli, uwięzionych w słoiku. Gęsta, ciemna substancja ich życiowej siły wylewała się z nich ku ludzkiemu ptakowi. Teraz wolni niewolnicy otworzyli resztę klatek, skończyli z oprawcami i już niczego się nie bali.

Tajemniczy Phobos opuścił Ashlury, by pomagać innym ludziom w potrzebie, ale jego pamięć przetrwała przez pokolenia. Ashlurzy nie znali już strachu, i od tamtej pory nikt nie zdołał ich zmusić do czegokolwiek wbrew ich woli. Jeśli chcesz dowiedzieć się, kim jest Phobos i jak dostał się do klatki niewolniczej, możesz zapytać go osobiście, jeśli znajdziesz go w swojej Strażnikowej drużynie. Ale nie myśl nawet o zbliżaniu się do niego, jeśli w duszy czai się strach.

Maksymalna moc

Podstawowe informacje

Prędzej czy później umysł każdego istnienia poddaje się duszącemu uściskowi strachu. Nie możesz uciec, nie możesz się schować. Strach mieszka głęboko wewnątrz nas wszystkich. Phobos wie o tym i czeka na swoją chwilę. Jeśli boisz się śmierci, umrzesz!

Rola: Kontrola / Mag
Specjalne: Nieumarły
Główna statystyka: Inteligencja
Linia: Tył

Maksymalne statystyki

Nazwa Wartość
Siła 2 952
Zwinność 2 942
Inteligencja 17 902
Zdrowie 546 208
Pancerz 33 043
Atak fizyczny 25 287
Atak magiczny 9141 886
Penetracja magiczna 20 000
Obrona magiczna 37 469

Umiejętności

Phobos - paraliż
Phobos nakłada klątwę paraliżu na wroga z najwyższym Atakiem Fizycznym. Paraliż unieruchamia przeciwnika na 6.6 sekundy i zadaje obrażenia.
Zadaje 43272 (Zależne od ataku magicznego) obrażeń 6 razy.

Phobos - trzęsące się ręce
Phobos zadaje obrażenia najbliższemu wrogowi i przeklina go, zmniejszając jego Atak Fizyczny na 3 sekundy.
Obrażenia:
86487 (Zależne od ataku magicznego) tymczasowego zmniejszenie Ataku Fizycznego.

Phobos - Mroczna umowaAtakuje najbliższego wroga obrażeniami magicznymi i leczy sojusznika o najniższym zdrowiu o liczbę równą zadanych obrażeń.
Obrażenia:
63254 (Zależne od ataku magicznego)

Phobos - więzy strachuParaliż powoduje, że przeciwnik traci energię i doznaje dodatkowych obrażeń.
Obrażenia:
+92932 (Zależne od ataku magicznego) obrażeń umiejętności ultymatywnej za każde uderzenie.
Przeciwnik traci 1650 energii podczas paraliżu.

Chowańce

Merlin

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Penetracja magiczna: + 9958
Specjalne: Zwiększa szybkość ładowania się umiejętności zadających magiczne obrażenia o 50% (0.4079% Moc chowańca + 4.874)

Albus

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Atak fizyczny: + 6970
Specjalne: Zwiększa obrażenia czyste patrona o 75% (0.6344% mocy chowańca + 4.808)%

Axel

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Obrażenia od pojedynczego ataku nie mogą przekroczyć 45% maksymalnego zdrowia bohatera (−0.226% mocy chowańca+ 70)

Herbatnik

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Ataki patrona zmniejszają otrzymywane leczenie przez 5 sekund o 30% (0.226% mocy chowańca + 5)

Khorus

Wzmocnienie patrona

Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9 958
Specjalne: Właściciel oraz dwóch sojuszników z inteligencją jako ich główną statystyką, którzy stoją przed właścicielem i za nim, otrzymuje Aurę Wytrzymałości. Właściciel z Aurą Wytrzymałości przekształca 50% zadawanego przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Sojusznicy z Aurą przekształcają 25% zadawanych przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Tarcza absorbuje część otrzymywanych obrażeń fizycznych. Absorbowane obrażenia skalują się wraz z brakującym zdrowiem bohatera.

Punkty życia tarczy patrona: 100 000
Punkty życia tarczy sojusznika: 50 000

Skórki

Skórka domyślna

Maksymalna inteligencja: + 1365

Skórka Iluzjonisty

Atak magiczny: + 10 650
Phobos - skórka iluzjonisty

Księżycowa skórka

Penetracja magiczna: + 10 650
Phobos skórka gwiezdna

Skórka Mrocznych głębin

Atak magiczny: + 10 650
Phobos - skórka mrocznych głębin

Zimowa skórka

Pancerz: + 10 665
Phobos - skórka zimowa

 

Synergia z innymi postaciami i zespołami

  1. Phobos jako nieumarły dobrze współgra z Corvusem oraz Morrigan.
  2. Dobrze radzi sobie też w zespołach z Faceless.

Plusy i minusy postaci oraz tricki

  1. Paraliż może pomóc w zaatakowaniu drugiej postaci w drużynie przeciwnej. Ponieważ w trakcie paraliżu, druga postać przejdzie przed pierwszą, żeby mogła zaatakować – będzie wtedy celem wszystkich ataków.
  2. Uważajcie na Satori – który korzysta z tego, gdy jakaś postać dostaje dodatkową energię.

FAQ

Masz pytanie dotyczące postaci Phobos? Wrzuć w komentarzu – uzupełnimy sekcję FAQ.

 

 

O autorze

Hero Wars Now

Pierwszy w Polsce portal poświęcony grze Hero Wars Dominion. Znajdziesz tutaj opis wszystkich postaci, chowańców i tytanów. Ponadto najnowsze wieści z Dominionu, porady i triki - nie tylko dla nowych graczy, ale i dla tych bardziej doświadczonych. Szukaj i korzystaj z wiedzy i stawaj się coraz lepszym graczem pokonując swoich wrogów. A może któregoś dnia dodasz też kawałek swojej wiedzy dla innych!

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *