Peppy
Historia i pochodzenie postaci Peppy
Odważni rycerze, czyniący dobre uczynki, i wierni damy ryzykujące dla miłości – wszystko było piękne w książkach, a dobro zawsze zwyciężało. Często uwięziona kolejną historią Peppy zakładała spódniczkę i pozowała przed lustrem, uśmiechając się do kogoś lub dramatycznie wyginając ramiona. Lata mijały, a umiejętności aktorskie Peppy rosły wraz z nimi.
Nadszedł jednak czas, kiedy dziewczyna chciała zobaczyć świat poza domem. Pewnego dnia po tym, jak jej siostra wyszła. Peppy wzięła swoje najpiękniejsze buty, napisała notatkę i wybiegła na zewnątrz. Gdzie są wszystkie książęta, dorożki i śmiech? Dlaczego jest tyle smutnych osób błagających? Świat, który Peppy zobaczyła wokół siebie, naprawdę różnił się od tych w książkach.
Ale świat kompletnie rozpadł się, gdy demony na ogromnych czarnych koniach pojawiły się na placu miasta. Za nimi szli ludzie z Dominium, wychudzeni, wynędzniali i uwięzieni w niewoli. „Nie, świat nie może być tak zły”, pomyślała Peppy. Zbliżyła się do potworów i rozpoczęła przedstawienie.
Gdyby ktoś mógł zobaczyć wtedy Peppy, nazwałby ją czarownicą. Zaszokowane potwory patrzyły na różowe błyski jej wiatraka, łapiąc każdy gest i dźwięk, imitując nastrój aktorki. A gdy spektakl osiągnął swój szczyt, na szczycie każdego potwora zapaliła się maska teatralna. Ta Da, finał! Ale zamiast braw był tylko dźwięk martwych „widzów” spadających z koni. Peppy, nie zrażając się, spokojnie wyciągnęła klucze z kieszeni i rozwiązała kajdany więźniów.
Teraz znała prawdziwą siłę swojej sztuki i była gotowa uczynić świat takim, jakim był na stronach jej ulubionych książek.
Maksymalna moc
Podstawowe informacje
Co możesz zrobić, jeśli jesteś mała, nieśmiała i bardzo uroczy? Co jeśli naprawdę chcesz czynić dobro, ale nie masz już energii, by walczyć przeciwko złu? Młoda Peppy znalazła rozwiązanie! Jej niesamowite występy przynoszą radość uczciwym, zwykłym ludziom Dominium. Są one poważnym problemem dla chciwych i złych.
Rola: Magiczka / Wspierająca
Główna statystyka: Inteligencja
Linia: Tył
Artefakt: Obrona magiczna
Maksymalne statystyki
Nazwa | Wartość |
---|---|
Siła | 2 741 |
Zwinność | 2 736 |
Inteligencja | 18 348 |
Zdrowie | 565 633 |
Pancerz | 14 254 |
Atak fizyczny | 23 870 |
Atak magiczny | 122 686 |
Penetracja magiczna | 55 061 |
Obrona magiczna | 40 657 |
Umiejętności
Zadaje obrażenia magiczne każdemu wrogowi przed sobą, ogłuszając, oślepiając lub spowalniając ich na 6 sekund.
Obrażenia:
49806 (Zależy od ataku magicznego) Szansa na nałożenie efektu jest obniżona, jeśli poziom celu jest powyżej 130
Umiejętność wyniesienia: Szaleńska Maskarada
Kiedy Peppy używa efektów Maskarady, wrogowi zawsze zadaje 11315 (Zależy od ataku magicznego) obrażeń magicznych. Jeśli wróg unika efektu Maskarady, umiejętność jest na niego ponownie nakładana, ale nie więcej niż 3 razy.
Rzuca sferę tarczy na sojusznika na 5 sekund. Za każdym razem, gdy osłonięty sojusznik zostaje zaatakowany, sfera zadaje obrażenia najbliższym rywalom.
Obrażenia:
24903 (Zależy od ataku magicznego)
Umiejętność wyniesienia: Dusza Śmiałości
Sojusznik dotknięty Śmiałością otrzymuje o 25% mniej obrażeń magicznych i fizycznych. Krytyczne obrażenia dla tego sojusznika są zmniejszone o połowę.
Rzuca wiązkę, która zadaje obrażenia i ogłusza najbliższego rywala na 3 sekundy.
Obrażenia:
52690 (Zależne od ataku magicznego) Szansa na ogłuszenie jest obniżona, jeśli poziom celu jest powyżej 130.
Umiejętność Igraszki zyskuje szansę na zadanie podwójnych lub potrójnych obrażeń
Szansa na podwójne obrażenia: 75% (0.5 * poziom + 30)%.
Szansa na potrójne obrażenia: 32,5% (0.25 * poziom + 10)%
Chowańce
Mara
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Obrona magiczna: + 9958
Specjalne: Wydłuża czas trwania ogłuszenia, oślepienia, uciszenia, spowolnienia, uroku oraz efektów kontroli umysłu patrona o 200% (1.77% moc chowańca + 4.45)
Merlin
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Penetracja magiczna: + 9958
Specjalne: Zwiększa szybkość ładowania się umiejętności zadających magiczne obrażenia o 50% (0.4079% Moc chowańca + 4.874)
Axel
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Obrażenia od pojedynczego ataku nie mogą przekroczyć 45% maksymalnego zdrowia bohatera (−0.226% mocy chowańca+ 70)
Herbatnik
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Ataki patrona zmniejszają otrzymywane leczenie przez 5 sekund o 30% (0.226% mocy chowańca + 5)
Khorus
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9 958
Specjalne: Właściciel oraz dwóch sojuszników z inteligencją jako ich główną statystyką, którzy stoją przed właścicielem i za nim, otrzymuje Aurę Wytrzymałości. Właściciel z Aurą Wytrzymałości przekształca 50% zadawanego przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Sojusznicy z Aurą przekształcają 25% zadawanych przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Tarcza absorbuje część otrzymywanych obrażeń fizycznych. Absorbowane obrażenia skalują się wraz z brakującym zdrowiem bohatera.
Punkty życia tarczy patrona: 100 000
Punkty życia tarczy sojusznika: 50 000
Skórki Peppy
Skórka domyślna
Maksymalna inteligencja: + 1365
Skórka łasucha
Atak magiczny: + 10 650
Skórka czempiona
Zdrowie: + 106 872
Skórka księżycowa
Penetracja magiczna: + 10 650
Skórka demoniczna
Zdrowie: + 106 645
Synergia z innymi postaciami i zespołami
Plusy i minusy postaci oraz tricki
- Zadaje ogromne magiczne obrażenia.
- Do tego oszałamia, oślepia i spowalnia swoimi umiejętnościami.
FAQ
Masz pytanie dotyczące postaci Peppy? Wrzuć w komentarzu – uzupełnimy sekcję FAQ.