Lars
Wstęp do postaci Lars
Historia Larsa i Kristy to znakomity przykład na to, jak rozwój postaci i ich relacje mogą wprowadzić głębię i dodatkową warstwę emocjonalną do gier takich jak Hero Wars. Lars, z początku przedstawiony jako postać z wysokim mniemaniem o sobie i stosunkowo izolacyjnym podejściem do swoich mocy, doświadcza znaczącej ewolucji po spotkaniu z Kristą. Wspólnie tworzą zgrany duet, którego synergia i komplementarne umiejętności są kluczowe w pokonywaniu kolejnych wyzwań.
Lars, jako mag żywiołów, posiada unikalną zdolność do manipulowania żywiołami, co daje mu szeroki wachlarz możliwości w walce. Jego specjalizacja może obejmować kontrolę nad lodem i wiatrem, co nie tylko pozwala na zadawanie obrażeń wielu przeciwnikom naraz, ale również na osłabianie ich zdolności bojowych poprzez spowolnienie lub zamrażanie.
Krista, będąc idealnym uzupełnieniem dla Larsa, specjalizuje się w magii, która komplementuje umiejętności swojego brata. Jej mocne strony mogą obejmować tworzenie ochronnych barier czy też zamrażanie oponentów, pozwalając na skoncentrowanie ataków na wybranych celach. Razem tworzą kombinację, która jest nie tylko trudna do pokonania dzięki wzajemnemu wsparciu, ale również oferuje interesującą dynamikę w kontekście taktycznego podejścia do walki.
Dynamika między Larsami a Kristą znacząco wpływa na strategię gry w Hero Wars. Gracze, którzy zdecydują się na wykorzystanie tej pary w swoim zespole, muszą myśleć o najlepszych sposobach na wykorzystanie ich współdziałania. Poznanie umiejętności, mocnych i słabych stron obu postaci jest kluczowe dla zbudowania skutecznej strategii zarówno w trybach PvE (Player vs Environment), jak i PvP
Maksymalna moc
Podstawowe informacje
Lars jest młodym magiem z północy. Obdarzony naturalnym talentem do magii żywiołów, żył dostatnio i miał najlepszych nauczycieli. Samolubny i arogancki, Lars nigdy nie oferował swojej pomocy za darmo. Wszystko zmieniło się, gdy jego życie trafiło w ręce siostry bliźniaczki, z którą Lars był rozdzielony od urodzenia.
Rola: Mag / Kontrola
Główna statystyka: Inteligencja
Linia: Tył
Artefakt: Penetracja magiczna
Maksymalne statystyki
Nazwa | Wartość |
---|---|
Siła | 3 232 |
Zwinność | 2 577 |
Inteligencja | 18 294 |
Zdrowie | 515 422 |
Pancerz | 17 317 |
Atak fizyczny | 23 526 |
Atak magiczny | 126 355 |
Obrona magiczna | 40 218 |
Umiejętności
Lars przywołuje do tylnej linii wroga burzę, wciągając do niej postacie i nadając każdej Znak Wody.
Efekt przedłużenia jest krótszy, a szansa na nadanie Znaku Wody niższa, jeśli poziom celu jest wyższy niż 130.
Wystrzeliwuje elektryczny ładunek, trafiający kolejnych wrogów.
Obrażenia na cel: 50724 (Zależy od ataku magicznego)
Uderza w najbliższego wroga błyskawicą, zadając obrażenia i oszałamiając go przez 4 sek.. Wrogowie ze Znakiem Wody otrzymują priorytet.
Obrażenia: 64660 (Zależy od ataku magicznego) Szansa na oszołomienie jest mniejsza, jeśli poziom celu jest wyższy niż 130.
Wszystkie ataki Larsa przeciwko wrogom ze Znakiem Wody zadają większe obrażenia i oszałamiają ich przez dłuższy czas.
Dodatkowe obrażenia: +220%
Czas trwania oszołomienia: +110%
Chowańce
Mara
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Obrona magiczna: + 9958
Specjalne: Wydłuża czas trwania ogłuszenia, oślepienia, uciszenia, spowolnienia, uroku oraz efektów kontroli umysłu patrona o 200% (1.77% moc chowańca + 4.45)
Merlin
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Penetracja magiczna: + 9958
Specjalne: Zwiększa szybkość ładowania się umiejętności zadających magiczne obrażenia o 50% (0.4079% Moc chowańca + 4.874)
Axel
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Obrażenia od pojedynczego ataku nie mogą przekroczyć 45% maksymalnego zdrowia bohatera (−0.226% mocy chowańca+ 70)
Herbatnik
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Ataki patrona zmniejszają otrzymywane leczenie przez 5 sekund o 30% (0.226% mocy chowańca + 5)
Khorus
Wzmocnienie patrona
Atak magiczny: + 9958
Pancerz: + 9958
Specjalne: Właściciel oraz dwóch sojuszników z inteligencją jako ich główną statystyką, którzy stoją przed właścicielem i za nim, otrzymuje Aurę Wytrzymałości. Właściciel z Aurą Wytrzymałości przekształca 50% zadawanego przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Sojusznicy z Aurą przekształcają 25% zadawanych przez siebie obrażeń magicznych w tarczę. Tarcza absorbuje część otrzymywanych obrażeń fizycznych. Absorbowane obrażenia skalują się wraz z brakującym zdrowiem bohatera.
Punkty życia tarczy patrona: 100 000
Punkty życia tarczy sojusznika: 50 000
Skórki
Skórka domyślna
Maksymalna inteligencja: + 1365
Skórka maskarady
Atak magiczny: + 10 650
Skórka demoniczna
Penetracja magiczna: + 10 650
Skórka cybernetyczna
Pancerz: + 10 650
Skórka słoneczna
Zdrowie: + 106 645
Synergia z innymi postaciami i zespołami
- Mówi się, że razem ze swoją siostrą Kristą – stanowią najlepszy duet w świecie Hero Wars
Plusy i minusy postaci oraz tricki
- Lars zadaje obrażenia obszarowe oraz ma dużo umiejętności CC (crowd control – kontrola tłumu, inaczej oszołomienia itp.).
Jak skontrować postać Lars
- Andvari broni siebie i (zazwyczaj) brutala przed przemieszczaniem się, częściowo negując główną umiejętność Larsa
- Rufus skutecznie blokuje ataki magiczne zarówno Larsa jak i Kristy
- Cleaver może przyciągnąć swoim hakiem Larsa i szybko go wyeliminować
- Jeśli Lars jest ostatnią postacią w drużynie, wtedy Jhu może go atakować i wyeliminować
- Jorgen spowalnia zdobywanie energii przez Larsa
- Cornelius będzie atakował postać z najwyższą inteligencją zadając ogromne obrażenia. Zazwyczaj będzie to właśnie Lars.
FAQ
Masz pytanie dotyczące postaci Lars? Wrzuć w komentarzu – uzupełnimy sekcję FAQ.